• Smurfananna

Blödning? Har en fundering!

Ja vet inte om detta är en jätte dum/konstig fundering. Men den 21 Juni hade jag en vanlig menstruation sen sexade vi på som vanligt, ja i varje fall har jag gått med tanken att jag inte kan bli gravid då vi har försökt i 4 år. Sen den 16:e Juni på morgonen så fick jag en stor lotionflytning så jag trodde på riktigt att shit nu kom mensen. Men det var enbart en flytning, av och till fram till nu har jag flytningar var och varannan dag, men den 7:e augusti kom en blödning som varade i 5 dagar och den 5:e dagen tog det TVÄRT slut & den va enbart röd inte som en mens brukar se ut, sen någon dag efter det kom en mellanblödning eller vad man ska säga, det blev ljusrosa på pappret, efter en timme var det borta. Efter det har jag drömt massa mardrömmar varje natt, sover dåligt, är ständigt hungrig & bara för ett par dagar sedan fick jag ont i brösten och det håller i sig än. Brukar bara ha ont i brösten 3 dagar innan mens. Kan det ha varit en ?blödning? & ingen mens? Jag har inte testat mig för jag vill inte bli besviken, men samtidigt skulle jag vara gravid så skulle jag gå in i vecka 11 nu. Ursäkta för långt inlägg, men finns det någon där ute som känner igen sig? Borde ja testa mig? Någon som varit i liknande situation? :(

Svar på tråden Blödning? Har en fundering!