• Anonym (Undrar?)

Vilket graviditetstest är bäst och visar plus tidigast?

Hej! Vilket graviditetstest är bäst och visar plus tidigast? Vad är era erfarenheter? Glad

• Svar på tråden Vilket graviditetstest är bäst och visar plus tidigast?
  • Anonym (M)

Rfsu teststickor, dock har jag fått en del spökstreck MEN de har varit grå. När det varit positivt har jag alltid kunnat se en rosa nyans :)

• Anonym (Undrar?)
    Anonym (M) skrev 2021-08-25 15:54:16 följande:

Rfsu teststickor, dock har jag fått en del spökstreck MEN de har varit grå. När det varit positivt har jag alltid kunnat se en rosa nyans :)

Okej! Menar du då de vanliga eller testa tidigt? Glad
  • Carolaline

Babyplan som man får beställa på nätet är verkligen de enda jag inte fått spökstreck på. Spökstreck är ju slarvigt sagt eftersom det är torkstrecket som lyser igenom när man analyserat sönder testet. Babyplan har inte de torkstrecken utan de är helt planka och visar tidigt, 10 istället för 25 i känslighet :)

• Anonym (L)

Testlagrets gillar jag, även apotekets. Men clearblues digitala (med veckor) är bäst och har alltid visat tidigt för mig.

Slutade köpa känsligare tester ett tag innan jag blev gravid, för jag upplevde att när de tidiga testen visade positivt så gjorde ändå de vanliga det samt clearblue digital med samma urin. Så tycker personligen det är onödigt att köpa dem.

• Anonym (Undrar?)
    Carolaline skrev 2021-08-25 16:47:36 följande:

Babyplan som man får beställa på nätet är verkligen de enda jag inte fått spökstreck på. Spökstreck är ju slarvigt sagt eftersom det är torkstrecket som lyser igenom när man analyserat sönder testet. Babyplan har inte de torkstrecken utan de är helt planka och visar tidigt, 10 istället för 25 i känslighet :)

Tack för tips! :) Det är ju så himla lätt att bli eld och lågor över något som kanske, kanske, kanske syns om man vinklar i en viss vinkel och kisar typ.
  • Anonym (Undrar?)
    Mina pojkar 2 skrev 2021-08-25 18:53:17 följande:

Tycker också babyplan är de bästa :)

Okej! :)
  • Anonym (Undrar?)
    Anonym (L) skrev 2021-08-25 18:59:37 följande:

Testlagrets gillar jag, även apotekets. Men clearblues digitala (med veckor) är bäst och har alltid visat tidigt för mig.

Slutade köpa känsligare tester ett tag innan jag blev gravid, för jag upplevde att när de tidiga testen visade positivt så gjorde ändå de vanliga det samt clearblue digital med samma urin. Så tycker personligen det är onödigt att köpa dem.

Har haft känslan av att de tidiga inte nödvändigtvis visar så himla mycket tidigare. Åtminstone om man ser till andras tester på FL.
  • Anonym (M)
    Anonym (Undrar?) skrev 2021-08-25 15:58:41 följande:

Okej! Menar du då de vanliga eller testa tidigt? 

De vanliga :)
  • Anonym (Hej)

Clearblue veckoindikator

• Undrar56711
    Anonym (L) skrev 2021-08-25 18:59:37 följande:

Hur tidigt har du plussat med clearblue veckoindikatorn? :)
  • Mina pojkar 2
    Anonym (Undrar?) skrev 2021-08-25 15:47:05 följande:

Hej! Vilket graviditetstest är bäst och visar plus tidigast? Vad är era erfarenheter? 

//

jag plussade äl+10 med babyplan :)
  • Anonym (Undrar?)
    Mina pojkar 2 skrev 2021-08-26 19:52:33 följande:
    jag plussade äl+10 med babyplan :)
    Vad roligt! :)
  • Anonym (L)
    Undrar56711 skrev 2021-08-26 16:51:09 följande:

Hur tidigt har du plussat med clearblue veckoindikatorn? :)

Äl+10
  • Undrar56711
    Anonym (L) skrev 2021-08-27 20:41:48 följande:

Äl+10

Okej, en fråga, fick du 1-2 då på ÄL+10 eller mer? Tycker att de ibland kan visa fel på veckorna även fast de ger utslag tidigt
  • Anonym (Anonym)

Vet att det är en gammal tråd, men har idag fått ett supermega svagt streck på just babyplans tidiga. När tiden gick ut så blev det mycket tydligare. Har du varit med om det på dom och inte varit gravid? Det är kassetterna jag använder?

Svar på tråden Vilket graviditetstest är bäst och visar plus tidigast?