• Shablaaa

Spöksträck eller inte??

Ja jag vet jag är kanske säkert ute och testar förtidigt men jag har tre olika mensappar där alla visar olika datum. En säger 7 dagar kvar till mens och de andra säger 3 samt 2 dagar kvar så jag bestämde mig för att ta ett testa tidigt test från rfsu? är detta ett spöksträck eller kan det vara något tror ni?

( jag tog ur det ur den plastgrejen för bilden för glaset på mitt test var så otroligt repigt så såg ingenting)

• Svar på tråden Spöksträck eller inte??
  • Shablaaa

Vill tillägga att jag för 1 vecka sen fick molande mensvärk i ca 20 minuter som gjorde riktigt ont, aldrig haft mensvärk ens vid mens knappt så blev fundersam, senaste 3 dagarna har jag haft ömma bröst med.

• Anonym (Plus)

Jag tycker att det ser klart positivt ut, men har dålig erfarenhet av testa tidigt-tester. Mina falska streck har dock varit dova, ditt är ju tydligt med kanter. Vågar man säga grattis redan?

• Shablaaa

Åh jag hoppas verkligen ???????????? Har dina inte haft kanter eller hur menar du? :)

• Anonym (Plus)
    Shablaaa skrev 2021-08-24 15:52:11 följande:

Åh jag hoppas verkligen ???????????? Har dina inte haft kanter eller hur menar du? :)

Nej mina har varit mer "spökstreck", som en skugga ungefär, inget riktigt streck i rätt färg i alla fall. Sådana spökstreck har jag aldrig fått med vanliga test. Men som sagt är det tydligt på ditt med avgränsade linjer, borde synas bättre om ett par dagar!
  • Shablaaa

Ska testa igen om 2-3 dagar, man är ju bara så rädd att bli besviken

• Anonym (Plus)
    Shablaaa skrev 2021-08-24 16:41:18 följande:

Ska testa igen om 2-3 dagar, man är ju bara så rädd att bli besviken

Jag förstår känslan, håller tummarna så får du gärna uppdatera när du tagit ett nytt test
  • Anonym (Plus)

Har du tagit ett nytt test?

Svar på tråden Spöksträck eller inte??