• Kippo80

Datingapp?

Vilka appar/sidor går att använda för att träffa likasinnad. Är gift och har 4barn, sexlivet är dött och jag behöver sex ingen dating, vilka sidor fungerar?

Otrevliga svar undanbedes.

• Svar på tråden Datingapp?
  • Anonym (kaffedraken2)

Alla, tror jag. Gäller bara hitta rätt person.

• Anonym (jaha)
    Kippo80 skrev 2021-08-13 14:31:29 följande:

Vilka appar/sidor går att använda för att träffa likasinnad. Är gift och har 4barn, sexlivet är dött och jag behöver sex ingen dating, vilka sidor fungerar?

Otrevliga svar undanbedes.

Varför ska man vara trevlig mot dig när du inte kan vara trevlig mot din partner?

Skaffa en ryggrad och red ut saker med din partner istället för att ränna runt bakom ryggen som en kackerlacka.
  • Anonym (Och?)
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-16 01:26:24 följande:

Varför ska man vara trevlig mot dig när du inte kan vara trevlig mot din partner?

Skaffa en ryggrad och red ut saker med din partner istället för att ränna runt bakom ryggen som en kackerlacka.

Vem bryr sig om vad du tycker? Sköt ditt du istället för att försöka framstå som mänsklighetens triumf.

Ditt korståg är enbart......jaha?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Och?) skrev 2021-08-16 01:47:47 följande:
    Vem bryr sig om vad du tycker? Sköt ditt du istället för att försöka framstå som mänsklighetens triumf.

Ditt korståg är enbart......jaha?
    Japp, jag sköter mitt när jag säger vad jag tycker och sånt svineri. Att du sen inte gillar det är inte mitt problem
Svar på tråden Datingapp?