• Anonym (Intresserad)

Vad anses som liten? (Omkrets)

Ja jag vet att detta är den 25366 tråden om storlek, men men...

Vad anser ni vara en ?för liten? penis, i omkrets alltså?

Själv sitter jag på en 12cm, känns som om den kommer vara för liten, eller va tycker ni? Nojjar jag bara i onödan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad anses som liten? (Omkrets)
  • Anonym (W)

Några kanske tycker det är för litet medan andra inte tycker det. Har du fått svar nu?

• Fjäril kär

Varje tjej du möter kommer att tycka olika. Alla har vi olika preferenser.

Vad just jag tycker spelar ju ingen roll eftersom det inte är mig du ska ha sex med.

Förstår du?

• Påskliljaa23

Era kukar duger som de är. Kan man använda sin kuk på rätt sätt så är det inga som helst problem oavsett storlek.

• Anonym (Igen då..)

Fast det finns ju faktisk ett facit till vad som rent statistiskt är stort eller litet. Precis som det faktiskt finns facit på vad som är långt gällande kroppslängd. 
    Det blir ju annars knepigt med definitioner? Är en person två meter lång är man per definition "lång" oavsett hur man upplevs. 

Din snopp är en gnutta över medel om man går på den mest omfattande sammanställningen av kliniska studier, där medelvärdet är 11,66 cm i omkrets om jag inte missminner mig. 

Det kan inte någons "upplevelse" ändra på. Men partners kan ju givetvis föredra det ena eller det andra i ytterlighet, precis som med exempelvis längd då. 

De allra flesta har ju många preferenser i en partner. Väldigt få fokuserar endast på din omkrets och låter det vara avgörande, oavsett vad vissa gaphalsar här påstår. Det är vanligtvis en minimal detalj vid partnerval så länge det inte är riktiga ytterligheter. 

• Anonym (Rätt)
    Anonym (Igen då..) skrev 2021-07-29 17:10:58 följande:

Fast det finns ju faktisk ett facit till vad som rent statistiskt är stort eller litet. Precis som det faktiskt finns facit på vad som är långt gällande kroppslängd. 

Det blir ju annars knepigt med definitioner? Är en person två meter lång är man per definition "lång" oavsett hur man upplevs. 

Din snopp är en gnutta över medel om man går på den mest omfattande sammanställningen av kliniska studier, där medelvärdet är 11,66 cm i omkrets om jag inte missminner mig. 

Det kan inte någons "upplevelse" ändra på. Men partners kan ju givetvis föredra det ena eller det andra i ytterlighet, precis som med exempelvis längd då. 

De allra flesta har ju många preferenser i en partner. Väldigt få fokuserar endast på din omkrets och låter det vara avgörande, oavsett vad vissa gaphalsar här påstår. Det är vanligtvis en minimal detalj vid partnerval så länge det inte är riktiga ytterligheter. 

Här håller jag verkligen med. Bra skrivet.

Medel är medel, kan omöjligt ses som litet oavsett vi pratar fittor,kukar,tuttar eller kroppslängd
  • Anonym (Rätt)

Har förövrigt samma omkrets som ts och jag är svinnöjd :) tänk så många som har mindre.

• Anonym (Sluta)

Sluta med sånt trams. Du har den kuk du har använd den efter bästa förmåga

• zz22zz

12 cm i omkrets är inte litet. Enligt ungdomsmottagningen hemsida har de flesta en omkrets mellan 8 och 12 centimeter vid stånd.

• Anonym (Wermland)

Det här kommer ju ingen att lyssna på men jag säger det ändå. Hur skön kuken är beror på hur skön mannen är och om vi är kompatibla. Allt blir bättre med en uppmärksam man som är lika mån om min njutning som jag är om hans njutning. Kort och gott.

Jag väljer själv med mitt knip hur grov kuk jag vill ha, ju hårdare jag kniper desto grövre upplever jag att kuken är.

Strunta i din längd och tjocklek, njut med tjejen istället!

Svar på tråden Vad anses som liten? (Omkrets)