Sex
Bryr du dig om hur många sexuella relationer din partner/ framtida partner har haft?
Bryr du dig om hur många sexuella relationer din partner/ framtida partner har haft?
Nej verkligen inte.
Jag vet inte hur många min man varit med innan och jag har inte berättat hur många jag vart med. Det är inte relevant. Vi har varit till 14 år. I tidigare relationer har vi pratat om hur många vi vart med och det har bara vart tokigt.
Så länge antalet är större än 0 och mindre än 100 bryr jag mig inte.
Nej. Jag är inte osäker på mig själv och anser att min partners tidigare sexliv inte spelar någon roll. Livet är för kort för att orka bry sig om sådana petitesser.
Är man nummer 147 kan man vara ganska säker på att man inte är den sista - det kommer en nummer 148 Och en 149 .... Om man nu tycker att det är viktigt att vara den sista.
Är man nummer 147 kan man vara ganska säker på att man inte är den sista - det kommer en nummer 148 Och en 149 .... Om man nu tycker att det är viktigt att vara den sista.
Verkligen inte..hellre en erfaren kvinna än en oskuld
för tjejer är antal viktigt, killar som är oskuld får nobben, killar nobbar inte en tjej som är oskuld