Älskarinna/älskare förvirrande situation, vill sluta men kan inte sluta
Jag vet att detta är moraliskt fel så ni som inte kan ha ett öppet sinne eller måste tycka och tänka behöver inte kommendera. Vet att detta är moraliskt fel men nu är det såhär och jag önskar bara lite råd. Gärna inga negativa kommentarer TACK! Det är redan svårt som det är.
Jag och en annan man har planer att inledda älskarinna/älskare relation. Både är gifta och har barn är runt 30/40 års åldern. Grejen är att vi både saknar sex, bekräftelse och uppskattning. Varit helt hemligt där inget vet om detta! Vi har träffat några gånger under kortare period. Haft sex en gång! För mig känns det själkvart att vi ska mer sex, för de är väl det vår relation går ut på. Men han verka vilja fundera på den saken, men vill vara vän med mig mest. Lite oklart där känner jag.
En dag berättade jag att jag började få lite känslor för honom och det hade han märkt av. Jag frågade om han ville avsluta, men det ville han inte. Han har aldrig visat eller sagt vad han känner för mig. Även efter sexet sa han till mig att sexet inte påverkar känslorna. Vet inte hur jag skulle ta det riktigt för jag skrev samma sak för ville inte skrämma iväg han. Klart jag kände att jag kom lite närmre honom. Han vet att även om jag känner något för honom så vill jag inte ha ett liv med han, vill ju bara ha en älskare! Jag vill inte lämna min man och mina barn för det är min trygghet. Jag kan inte sluta tänka han. Han komplettera mitt liv och det jag saknar. Något är ju fel på mig som dras till han?.
Men nu kom det, han vill pausa och säger att det inte har något med mig att göra och handlar om familjeproblem. Jag bli galen. Han vet ju att jag saknar honom. Men varför kan han inte bara säga att vi ska avsluta? Det hade varit så mycket enklare för mina känslor. Men känns som jag bara var hans tidsfördriv och utnyttjade mig och mina känslor. Men en PAUS? Varför säger man att han önskar en paus i en KK relation? Vad vill han egentligen? Varför ska vi då vara vänner tänker jag för vet inte han vill ha sex med mig mer? Känner han känslor för mig också men vågar inte säga det? Men jag gillar verkligen passionen och spänningen och det livar upp den tråkiga vardagen. Men just han denna killen för mycket andra problem. Så kanske är fel tidpunkt?
Snälla inga dömande kommentar om att detta är fel mot min man och mina barn mm. Jag vill bara ha råd om vad jag ska göra med min älskare/KK/vän med förmån. Allt jag vill är att ha en långvarig relation med en älskare.