• Anonym (Glad)

Älskarinna/älskare förvirrande situation, vill sluta men kan inte sluta

Jag vet att detta är moraliskt fel så ni som inte kan ha ett öppet sinne eller måste tycka och tänka behöver inte kommendera. Vet att detta är moraliskt fel men nu är det såhär och jag önskar bara lite råd. Gärna inga negativa kommentarer TACK! Det är redan svårt som det är.

Jag och en annan man har planer att inledda älskarinna/älskare relation. Både är gifta och har barn är runt 30/40 års åldern. Grejen är att vi både saknar sex, bekräftelse och uppskattning. Varit helt hemligt där inget vet om detta! Vi har träffat några gånger under kortare period. Haft sex en gång! För mig känns det själkvart att vi ska mer sex, för de är väl det vår relation går ut på. Men han verka vilja fundera på den saken, men vill vara vän med mig mest. Lite oklart där känner jag.

En dag berättade jag att jag började få lite känslor för honom och det hade han märkt av. Jag frågade om han ville avsluta, men det ville han inte. Han har aldrig visat eller sagt vad han känner för mig. Även efter sexet sa han till mig att sexet inte påverkar känslorna. Vet inte hur jag skulle ta det riktigt för jag skrev samma sak för ville inte skrämma iväg han. Klart jag kände att jag kom lite närmre honom. Han vet att även om jag känner något för honom så vill jag inte ha ett liv med han, vill ju bara ha en älskare! Jag vill inte lämna min man och mina barn för det är min trygghet. Jag kan inte sluta tänka han. Han komplettera mitt liv och det jag saknar. Något är ju fel på mig som dras till han?.

Men nu kom det, han vill pausa och säger att det inte har något med mig att göra och handlar om familjeproblem. Jag bli galen. Han vet ju att jag saknar honom. Men varför kan han inte bara säga att vi ska avsluta? Det hade varit så mycket enklare för mina känslor. Men känns som jag bara var hans tidsfördriv och utnyttjade mig och mina känslor. Men en PAUS? Varför säger man att han önskar en paus i en KK relation? Vad vill han egentligen? Varför ska vi då vara vänner tänker jag för vet inte han vill ha sex med mig mer? Känner han känslor för mig också men vågar inte säga det? Men jag gillar verkligen passionen och spänningen och det livar upp den tråkiga vardagen. Men just han denna killen för mycket andra problem. Så kanske är fel tidpunkt?

Snälla inga dömande kommentar om att detta är fel mot min man och mina barn mm. Jag vill bara ha råd om vad jag ska göra med min älskare/KK/vän med förmån. Allt jag vill är att ha en långvarig relation med en älskare.

• Svar på tråden Älskarinna/älskare förvirrande situation, vill sluta men kan inte sluta
  • Anonym (Usch)

Förjävligt det ni håller på med! Usch!

Fullblodsegoister som varken bryr sig om era respektive eller era stackars barn! Saboterar ju livet för alla men det tycker du är värt så länge du får ha ditt lilla äventyr va?

• Anonym (Slyna)

Förstår att det är jobbigt. Men vi vet från början vad som gäller. Klarar man inte det så ska man inte ge sig in i detta. Jag har träffat en i ett år nu och vet att det tar slut. när som helst.

Inga råd annat än att du kan bara acceptera läget.

• Anonym (Feg)

Han har fegat ur. Det känns för komplicerat ovh det kan vara riscy tänker han

• Anonym (Kalle)

Ska jag vara ärlig mot dig? Han ville få sig ett skjut men när det var klart så ser han dig som en avlagd trasa. Han har inga känslor för dig och ångrade sexet så nu har det där aset insett hur kär han är i sin partner.

• Melinaaaa8998

Först och främst kan du dra med din negativa kommentar åt skogen. Det är hennes liv och hon vet bättre hur hennes relation med mannen ser ut, tror inte någon person går bara ut sådär och ligger , skaffar sig en kk eller ens tänker på saken om känner lycka och allt är bra med ens partner. Ibland är det partnern som driver än till att göra något sånt, för det fattas något väldigt viktigt och av stort behov till varje en av oss och det är att känna oss älskade och åtråd. Personligen så lämnar jag personen när jag känner att jag är på gränsen av att vara otrogen, oavsett om förhållandet var bra eller dåligt mellan oss men samtidigt så förstår jag att det är svårt att lämna helt o hållet en längre förhållanden som hållit ut i 20 år ( man är van vid varandra , trygghet what ever. Tror hon saknade något under dessa år därför bestämde hon sig att ha en älskare.

Det finns 3 alternativ, ni kom överens om att ni bara är kk. Han märkte att du gillade honom mer än kk och vill inte såra dig så han drar sig undan när han märker att du gillar honom o snabbt.

Eller så är han rädd att han ska få känslor tillbaka och att detta oavsett bestämmelse från er båda att vara kk kommer inte sluta där.

Eller så är han idiot som ligger runt och inleder olika sexuala en gångs ligg , kanske mer antal gånger med olika personer och när han märker att detta kan gå över på hans ( giftermål) så backar han.

Jag tycker att du ska ta ett snack med han och berätta om att du vill inte ha mer än ett kl förhållanden, samtidigt om du märker att detta kan påverka dig dåligt och att du skulle må dåligt över dina känslor för honom i längden så är det bättre att du avbryter det hela redan nu. Men om du kan verkligen bara ha honom på sidan om o känna något fint där samtidigt att det inte påverkar dig o ditt liv negativt bara o köra på...

Gör det som får dig att bli lycklig men inget som får dig att ångra något. Tänk på vadu vill smart, du känner dig själv bäst.

• Mimosa86
    Anonym (Glad) skrev 2021-07-27 23:46:04 följande:

Jag vet att detta är moraliskt fel så ni som inte kan ha ett öppet sinne eller måste tycka och tänka behöver inte kommendera. Vet att detta är moraliskt fel men nu är det såhär och jag önskar bara lite råd. Gärna inga negativa kommentarer TACK! Det är redan svårt som det är.

Jag och en annan man har planer att inledda älskarinna/älskare relation. Både är gifta och har barn är runt 30/40 års åldern. Grejen är att vi både saknar sex, bekräftelse och uppskattning. Varit helt hemligt där inget vet om detta! Vi har träffat några gånger under kortare period. Haft sex en gång! För mig känns det själkvart att vi ska mer sex, för de är väl det vår relation går ut på. Men han verka vilja fundera på den saken, men vill vara vän med mig mest. Lite oklart där känner jag.

En dag berättade jag att jag började få lite känslor för honom och det hade han märkt av. Jag frågade om han ville avsluta, men det ville han inte. Han har aldrig visat eller sagt vad han känner för mig. Även efter sexet sa han till mig att sexet inte påverkar känslorna. Vet inte hur jag skulle ta det riktigt för jag skrev samma sak för ville inte skrämma iväg han. Klart jag kände att jag kom lite närmre honom. Han vet att även om jag känner något för honom så vill jag inte ha ett liv med han, vill ju bara ha en älskare! Jag vill inte lämna min man och mina barn för det är min trygghet. Jag kan inte sluta tänka han. Han komplettera mitt liv och det jag saknar. Något är ju fel på mig som dras till han?.

Men nu kom det, han vill pausa och säger att det inte har något med mig att göra och handlar om familjeproblem. Jag bli galen. Han vet ju att jag saknar honom. Men varför kan han inte bara säga att vi ska avsluta? Det hade varit så mycket enklare för mina känslor. Men känns som jag bara var hans tidsfördriv och utnyttjade mig och mina känslor. Men en PAUS? Varför säger man att han önskar en paus i en KK relation? Vad vill han egentligen? Varför ska vi då vara vänner tänker jag för vet inte han vill ha sex med mig mer? Känner han känslor för mig också men vågar inte säga det? Men jag gillar verkligen passionen och spänningen och det livar upp den tråkiga vardagen. Men just han denna killen för mycket andra problem. Så kanske är fel tidpunkt?

Snälla inga dömande kommentar om att detta är fel mot min man och mina barn mm. Jag vill bara ha råd om vad jag ska göra med min älskare/KK/vän med förmån. Allt jag vill är att ha en långvarig relation med en älskare.

Du ska ta kommando över ditt liv och vad du vill ha. Inte inrätta dig efter hans velande. Skitsamma vad han kan tänkas vilja eller inte, om han inte ger dig det du vill ha så måste du avgöra vad du vill göra.

Ps det du gör är galet fel och du borde seriöst ta en funderare på villebråd skada du kan åsamka din familj med detta beteende. Tyvärr, men du måste få en känga för det.
  • Anonym (jury)

vad är det som är så svårt att förstå? Han sökte bekräftelse och fick det när ni låg med varandra. Nu vill han trappa ned för att han får inte mer bekräftelse om ni ligger igen denna vecka och nästa igen. Risken för honom med att fortsätta är nu för stor i förhållande till förnöjelsen som blir mer banal av att upprepas.

Samtidigt vill han inte avstå från möjligheten att trappa upp igen på ett senare tidspunkt därav önskan om en paus. Det är hans premisser, även om du kanske tänkt dig en mer romantisk och regelmässig affär, take or leave it.

• Anonym (Usch)
    Melinaaaa8998 skrev 2021-07-28 00:23:20 följande:

Det jag skrev var till dig som kallas ( usch) i tråden . Och tips för dig som skapat tråden.

Du kan dra själv dit pepparn växer. Eller så växer du upp och inser vad ts håller på med. Det är ingen barnlek eller en liten sak. Som någon skrev ovanför här så handlar det om att de skadar sina familjer. Det finns inga ursäkter för det överhuvudtaget. Kanske mannen till sist tagit sitt förnuft till fånga men ts vill hänsynslöst fortsätta detta egoistiska kåtslag för sitt eget nöjes skull.
Svar på tråden Älskarinna/älskare förvirrande situation, vill sluta men kan inte sluta