Hej! Hoppar in här med, behöver få lite stöd. Ska försöka fatta mig kort.
Provade på äl-test denhär månaden för första gången, fick glad gubbe måndagkväll den 12.7. Så räknar att själva ägget lossnade tisdagen den 13, då fick jag dessutom inte mer utslag på ältest, så en väldigt kort stegring. söndagkväll den 18.7 fick jag världens kramper/ilningar i tjejmagen, kändes nästan som en förlossningsvärk, hade detta i ca en halvtimme sen släppte det. Hade seriöst svårt att andas mellan varven!! Värt att tilläggas, brukar näst intill Aldrig ha mensvärk i magen!! Och sådär ont och sådär tidigt, ända förklaringen som låter rätt så vettigt vore ju att ägget då skulle ha fäst (om man nu kan känna det, idk...)
Så igårmorn gjorde jag gravtest med rfsu testa tidigt, fick ett svagt streck, det fanns definitivt där, men vääldigt svagt. Idag tog jag ett clearblue, det syntes ett svagt plusstreck men räknar den som negativ efter att ha läst en massa trådar där folk fått falsk positivt på dom testerna. Det var dessutom bara en skugga som jag inte ens fick på bild.
Räknar med att jag ska ha mens först nästa onsdag 28.7 så jag är ju väldigt tidigt ute, dum som jag är.
Men har redan känt av illamående, inte spyfärdig, men endå påtagligt, har haft lite ömma, stickande bröst, viöket jag aldrig har i normala fall. Mensvärk i ryggen har jag haft en del. Så alla symptom kan ju tyda på mens, jag vet. Men jag brukar inte känna av nåt sånt förrens strax innan mens.