Positivt?
Ser ni nått?
Väldigt svagt men ett streck är där! Är det 3 olika test? Eller samma? Vilken dag är du på? ^^
Väldigt svagt men ett streck är där! Är det 3 olika test? Eller samma? Vilken dag är du på? ^^
Ser något svagt ???? Detta är mitt från idag men alldeles för tidigt, kunde inte vänta.
Gissar spökstreck på mitt.
Jag vet inte tjejer men jag och min man har försökt bli gravida I över 3 år innan vi nu äntligen lyckades. Jag har ALDRIG sett ett streck på mina stickor. Inga spökstreck, ingenting. Är det negativt så har det varit helt blankt! För mig är de positiva men vänta några dagar och sen prova igen så lär det ju vara starkare!
Jag vet inte tjejer men jag och min man har försökt bli gravida I över 3 år innan vi nu äntligen lyckades. Jag har ALDRIG sett ett streck på mina stickor. Inga spökstreck, ingenting. Är det negativt så har det varit helt blankt! För mig är de positiva men vänta några dagar och sen prova igen så lär det ju vara starkare!
Ser något svagt ???? Detta är mitt från idag men alldeles för tidigt, kunde inte vänta.
Gissar spökstreck på mitt.
Stort grattis till plusset för dig! Jag tror ändå bara jag inbillar mig strecket, ser ni något överhuvudtaget?
Grattis ?????????????????
Jag hade bim den 1/7. Fick mens den 7/7. Blödde väldigt lite i 2 dagar. Använde bara 1 tampong. Fått 3 supersvaga plus. Fattar ingenting
Tack så mycket! <3 så märkligt men de brukar ju säga att ett streck betyder plus, spelar ingen roll hur svagt. Jag hade nog väntar typ 2-3 dagar sen testat igen.
Märkligt nog så syntes strecket bättre på bild än i verkligheten. Kunde inte se något alls, först på bilden blev jag fundersam. Men som sagt måste vänta minst 4-5 dagar tror jag egentligen. Men beställde också såna ?extra tidiga test? idag där man ska kunna se så tidigt som 5-7 dagar efter befruktningen.
Du har inte testat igen?
Jag ska avvakta tills nästa vecka. Men tror inte jag är gravid.
Har testat varje dag även om jag förstår att det är för tidigt. Bara så nyfiken ju!
Fick dock en tunn blödning idag efter att ha badat i poolen. Vill bara veta vad som händer med kroppen nu.
Blödning är ju rätt vanligt trots att man är gravid ????
Jag fick en konstig blödning den 7.de. då va min mens en vecka sen. Men den varade bara en dag. O jag använde bara en tampong. Så skumt ????
Jag tog ett nytt test idag. Jag är gravid. Så lär väll ha vart det ett tag. Det här va ju inte alls planerat och väldigt opassande