• saltlakritsegott

Gravtest blir starkare efter tiden gått ut

Som rubriken Cb early tre stycken tagna alla har kommit upp svagt streck inom tiden som sen blivit starkare efter tiden gått ut.

Någon som varit med om samma sak? Eller är det så kallat spök?

Hjälp!!

PS Undanbedes okänsliga och spydiga kommentarer.

• Svar på tråden Gravtest blir starkare efter tiden gått ut
  • saltlakritsegott

Dessa från igår. Överst inom tiden. Nederst efter tiden. Vet inte om det syns då förstått kvaliteten är dålig här.
  • Carolaline

Jag har haft så många ClearBlue early som visat precis som fina. När allt torkar syns det blå väldigt tidigt. Förhoppningsvis är det precis i det tidiga stadiet att det syns som allra mest när allt är torrt! Om du tar ett imorgon så bör det vara starkare. Om det ser likadant ut.. så är det troligen precis som alla mina. ?Falskt positivt? och inte mer än typiskt clear Blue Early och det de är allra mest kända för. Jag håller mina tummar!

• saltlakritsegott
    Carolaline skrev 2021-07-04 19:20:29 följande:

Jag har haft så många ClearBlue early som visat precis som fina. När allt torkar syns det blå väldigt tidigt. Förhoppningsvis är det precis i det tidiga stadiet att det syns som allra mest när allt är torrt! Om du tar ett imorgon så bör det vara starkare. Om det ser likadant ut.. så är det troligen precis som alla mina. ?Falskt positivt? och inte mer än typiskt clear Blue Early och det de är allra mest kända för. Jag håller mina tummar!

Tack för svar. Men vad dåligt av detta märke isf. När jag tagit cb early förut så har det varit blankt då det inte varit något.

Ja kanske kan va så pass tidigt så att färgen inte riktigt hänger med eller hur man nu ska säga. Jag skulle vara ungefär äl + 9 idag tror jag. Har oregelbunden mens men enligt ägglossningstest som jag använde denna gången så skulle det vara äl + 9.

Ska testa imorgon igen och se. Jag uppdaterar här sen
  • Ketchup88

Så hade jag det på mina testa tidigt (från apoteksgruppen) tog ett digitalt idag som det stod 2-3 veckor. Skulle råda dig att vänta någon dag till och sen ta ett digitalt :)

• Septemberpyre

Hoppas såklart det är positivt men av det jag läst om dessa tester så är de tyvärr inte pålitliga. Så skulle också råda dig att köpa annat märke imorgon och testa vid annan tidpunkt på dagen. Jag själv har alltid fått starkare test på kvällen, med alla tre barn. Håller tummarna för dig :)

• Värphönan

Hur har det gått?

Jag har själv testat med CB early och fått torkstreck som varit så tydliga att man trodde det va positivt :( men inga andra test visade något och mensen kom som vanligt.

Svar på tråden Gravtest blir starkare efter tiden gått ut