• Anonym (Ledsen)

Kommer aldrig träffa någon

Jag kommer aldrig att träffa någon igen, jag vill inte leva ensam resten av livet, vet inte vad jag ska göra? Mår väldigt dåligt över detta :/

• Svar på tråden Kommer aldrig träffa någon
  • Anonym

varför kommer du aldrig träffa någon igen?

• Anonym (Ledsen)
    Anonym skrev 2021-07-03 22:41:24 följande:

varför kommer du aldrig träffa någon igen?

Tidigare gånger när jag träffat ngn har det känts som om jag haft tur, och nu är turen slut så att säga.
  • Anonym
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-07-03 22:43:31 följande:
    Tidigare gånger när jag träffat ngn har det känts som om jag haft tur, och nu är turen slut så att säga.
    Varför skulle turen vara slut?
    Finns massor av personer som vill ha en partner
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym skrev 2021-07-03 22:45:08 följande:

Varför skulle turen vara slut?

Finns massor av personer som vill ha en partner

Det bara känns som det, magkänslan.
  • Anonym (Samma här)

Så kände jag också för en massa år sedan. Nu har jag seda  länge förlikat mig med att livet blev så. Är kvinna på 50 år och har aldrig haft ett riktigt seriöst för förhållande, inte så många korta heller för den delen. Senast jag hade sex var  för 11 år sedan och nnu är jag så gammal att det aldrgi kommer hända igen.

Men du kanske är ung, det kan finnas hopp.

• Anonym
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-07-03 22:49:38 följande:
    Det bara känns som det, magkänslan.
    Den sk magkänslan har haft fel förr
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym skrev 2021-07-03 22:51:01 följande:

Den sk magkänslan har haft fel förr

Det känns verkligen annorlunda nu, känner i hela kroppen att jag aldrig kommer att kunna träffa någon igen tyvärr.
  • Pinotage
    Anonym (Samma här) skrev 2021-07-03 22:50:50 följande:

Så kände jag också för en massa år sedan. Nu har jag seda  länge förlikat mig med att livet blev så. Är kvinna på 50 år och har aldrig haft ett riktigt seriöst för förhållande, inte så många korta heller för den delen. Senast jag hade sex var  för 11 år sedan och nnu är jag så gammal att det aldrgi kommer hända igen.

Äsch  - jag är man 50 + , jag har träffat rätt många kvinnor runt 50. Lägger du någon energi på att träffa någon ?
  • Anonym (Samma här)
    Pinotage skrev 2021-07-03 23:21:58 följande:
    Äsch  - jag är man 50 + , jag har träffat rätt många kvinnor runt 50. Lägger du någon energi på att träffa någon ?

Inte det minst,

Jag har passerat klimkteriet så att ha sex är inte möjligt längre.Det blir som motsatsen till peberteten, allt går i regress så att säga. All lust försvinner och det är bara ett torrt fnöske kvar.

• Anonym (kaffedraken2)

Vet hur det känns, är själv i samma sits. Det är riktigt jobbigt.

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (Samma här) skrev 2021-07-03 23:43:14 följande:

Inte det minst,

Jag har passerat klimkteriet så att ha sex är inte möjligt längre.Det blir som motsatsen till peberteten, allt går i regress så att säga. All lust försvinner och det är bara ett torrt fnöske kvar.

Det händer inte alla. Jag är i klimakteriet och är precis tvärtom.

Prata med din gynekolog, det finns hjälp.
  • Anonym
    Anonym (Hjälp) skrev 2021-07-03 23:56:43 följande:
    Det händer inte alla. Jag är i klimakteriet och är precis tvärtom.

Prata med din gynekolog, det finns hjälp.
    Håller med
    Behöver inte ens hjälp av någon gynekolog
  • Anonym (Jo)

Håller tummarna för att du ska träffa någon.

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Samma här) skrev 2021-07-03 22:50:50 följande:

Jag är 49 och har aldrig haft ett förhållande. 14 år sen jag hade sex senast.
    De flesta här tycker att jag bör hålla mig från kvinnor helt och hållet.
    Jag var kär i en 20 år yngre tjej, och tyckte att det kändes rätt att försöka. De flesta här tyckte att det var fel.
    Min egen syster tyckte att jag var så chanslös och inte hade nåt att erbjuda en yngre tjej, så hon sa "hon är inte intresserad".
    De flesta här höll med min syster, de skulle ha sagt samma sak.
  • Anonym (?)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-07-09 23:24:24 följande:
    Jag är 49 och har aldrig haft ett förhållande. 14 år sen jag hade sex senast.
    De flesta här tycker att jag bör hålla mig från kvinnor helt och hållet.
    Jag var kär i en 20 år yngre tjej, och tyckte att det kändes rätt att försöka. De flesta här tyckte att det var fel.
    Min egen syster tyckte att jag var så chanslös och inte hade nåt att erbjuda en yngre tjej, så hon sa "hon är inte intresserad".
    De flesta här höll med min syster, de skulle ha sagt samma sak.
    Var hon intresserad då?
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (?) skrev 2021-07-09 23:29:35 följande:
    Var hon intresserad då?
    Nej.
  • Anonym (?)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-07-09 23:30:19 följande:
    Nej.
    Så vad är din poäng då?
Svar på tråden Kommer aldrig träffa någon