Hej svejs!! Jag har precis gått hos livio Falun.
Har fått en sån via ivf hos Sahlgrenska, och två MA i bagaget. En hos Sahlgrenska innan min son, och en på första ivf försöker hos Sahlgrenska. De pratades dock aldrig att sättas in något läkemedel hos mig, trotts mina två MA. Underbart bemötande hos livio, proffsiga läkare och kändes allmänt bra! Gick via hemortsläkare, så gjorde dock ?bara? äggplock och återföring hos Falun!
Gick alltså privat hos livio Falun.
Första försöket resulterade i 11 ägg, 7 befruktade, en till mig och 4 till frysen! Blev överstimulerad den gången samt gravid, MA upptäcktes på tidiga ultraljudet.
Gjorde några månader senare en frysåterföring som inte resulterade i någon graviditet och direkt efter det fick jag påbörja försök nummer 2. I
Som resulterade i 4 ägg och enbart 1 befruktat. Blev så ledsen och besviken, aldrig fått så dåliga resultat. Men läkaren försökte lugna mig med att de endast krävs ett.
Och nu, står jag här gravid i v.8 med det gyllene ensamma guldägget. Igår fick vi se ett foster med pickande hjärta, underbart.
Vi har nästan 40 mil till Falun, men kommer välja de igen pga trivsel samt statestik!