• Anonym (Jag)

Sexigt på killar?

Finns det kläder/underkläder eller annat som är sexigt på killar? Vad kan de ha på sig som motsvarar de sexiga underkläder vi kvinnor kan ha på oss?

• Svar på tråden Sexigt på killar?
  • Anonym (Dora)

Fräscha boxershorts som sitter perfekt, gärna ett snyggt märke. String och annat trams ser bara löjligt ut på män. Samma sak med porrisar.

• Bingen
    Anonym (Dora) skrev 2021-06-26 21:51:36 följande:

Fräscha boxershorts som sitter perfekt, gärna ett snyggt märke. String och annat trams ser bara löjligt ut på män. Samma sak med porrisar.

Vilka märken tycker du att en kille ska ha på sina boxer då??
  • Anonym (Dora)
    Bingen skrev 2021-06-26 22:34:47 följande:
    Vilka märken tycker du att en kille ska ha på sina boxer då??
    Ett par Frank Dandy slår aldrig fel.Ett par Calvin Klein kan också funka.
  • Bingen
    Anonym (Dora) skrev 2021-06-27 09:21:03 följande:

Ett par Frank Dandy slår aldrig fel.Ett par Calvin Klein kan också funka.

Vilken tur att man har båda dom märkena då
  • Anonym (nja)
    Anonym (Jag) skrev 2021-06-26 21:47:11 följande:

Finns det kläder/underkläder eller annat som är sexigt på killar? Vad kan de ha på sig som motsvarar de sexiga underkläder vi kvinnor kan ha på oss?

Jag tycker egentligen inget. Är 50 + nu och har funderat över det här i ca 30 år. Saker män har haft på sig ihop med mig har inte funkat för mig, kanske för mannen i fråga. Ett par enkla svarta boxershorts duger bra. Allt som ska verka sexigt, som tanga, string, leopardtyg osv, får mig bara att skratta. 
  • Pussan

Jag tycker att string på män visst kan vara sexigt. Men ännu hellre ingenting under jeansen.
    Kavaj, uppknäppt skjorta med korta eller uppkavlade ärmar är snyggt..... jeansshorts och tight linne är sexigt. INTE säckigt basketlinne som hänger ner till knäna.

• Anonym (G)

Kritvita boxer är svårslaget.

• ungvard
    Pussan skrev 2021-06-27 14:57:09 följande:

Jag tycker att string på män visst kan vara sexigt. Men ännu hellre ingenting under jeansen.
    Kavaj, uppknäppt skjorta med korta eller uppkavlade ärmar är snyggt..... jeansshorts och tight linne är sexigt. INTE säckigt basketlinne som hänger ner till knäna.

Gillar att vara naken under jeansen, är en skön känsla. Det är dock svårt att gå ut så då paketet framhavs alltför mycket..
  • Pussan
    ungvard skrev 2021-06-29 14:05:05 följande:
    Gillar att vara naken under jeansen, är en skön känsla. Det är dock svårt att gå ut så då paketet framhavs alltför mycket..
    Ni spanar ju på våra rumpor och pumpor som ofta framhävs väldigt....då kan vi väl också få se lite konturer!?
  • Anonym (A)

String är inte snyggt men boxer.

• ungvard
    Pussan skrev 2021-07-01 18:40:55 följande:

Ni spanar ju på våra rumpor och pumpor som ofta framhävs väldigt....då kan vi väl också få se lite konturer!?

Ja du har en väldigt bra poäng! Det är tyvärr min fru som inte gillar när jag gör det..
  • MrFrode

Min tjej gillar mig i antingen låga och tighta trunks utan ben typ 10 cm i sömmen eller string.

• PunkPyret

Svart t-shirt som sitter som sydd på kroppen. Breda svarta armband i läder. Och så ta mig hårt och bestämt!

Svar på tråden Sexigt på killar?