Gravid v 5 (4+2). Symtom som kommer och går, dåligt tecken? Ingen trötthet, inga flytningar.
Jag kan inte sluta oro mig. Har nyligen plussat efter ett IVF-försök. Var så säker på att det inte hade fungerat den här gången för mina symtom påminner inte alls om när jag var gravid med dottern.
Sist hade jag extremt bra luktsinne och var otroligt känslig innan plusset. Luktsinnet hängde kvar hela graviditeten och orsakade extremt illamående. Var trött och hade flytningar.
Nu är mitt enda tydliga symtom att brösten ömmar av och till och att jag är lite mer lättirriterad (men kanske också beror på oro). Sista dagarna har jag somnat med ömma bröst. Sen när jag vaknar på morgonen känns de inte alls, och så kommer ömheten tillbaka under dagen. Jag känner mig INTE ovanligt trött och har snarare svårt att somna om kvällarna, sen vaknar jag frivilligt vid 6-7-tiden och kan inte somna om.
Sen har jag INGA flytningar.
Någon som känner igen sig? Kan det skilja så pass mycket mellan olika graviditeter? Är det ett dåligt tecken att brösten ömmar av och till, att jag inte känner mig trött och att jag inte har några flytningar?