Gravid trots mens?
Hej! Jag fick ett positivt graviditetstest på BIM. Några timmar senare började jag blöda och har antagit att jag fick ett tidigt missfall.
Jag har fått 2 missfall tidigare i år, så detta är mitt 3e. Jag blöder men inte SUPERmycket och det är koagulerad blod i, alltså blodklumpar och så som det brukar vara vid mens/missfall.. och så har jag mensvärk.
Jag ska till min fertilitetsläkare imorgonbitti och göra ultraljud för att se hur allt står till. (ja vi har svårt att få barn och får behandling)
Men jag kände för att skapa en tråd och kanske försöka hålla hoppet uppe nu ikväll, trots att hoppet är väääldigt litet att det skulle finnas en möjlighet att jag fortfarande är gravid. Men jag kan liksom inte släppa känslan av att jag är gravid.. har inga fler test hemma och eftersom jag ska till läkaren imorgon kände jag att det var onödigt att lägga pengar på det just nu.
Det jag ville läsa om är väl solskenshistorier egentligen, så jag undrar.. är det någon som har haft mens och ändå varit gravid? Kanske fått missfall av en tvilling men fått behålla en? Eller bara haft en riklig blödning utan att det påverkade graviditeten?