jag kan inte sluta dricka
hej, enda sen jag gjorde abort för några månader sen så kan jag inte sluta dricka, vet inte om de finns någon koppling men började dricka rätt mycket då för allt va så himla jobbigt och nu kan jag inte sluta.
hej, enda sen jag gjorde abort för några månader sen så kan jag inte sluta dricka, vet inte om de finns någon koppling men började dricka rätt mycket då för allt va så himla jobbigt och nu kan jag inte sluta.
Hej vad jobbigt för dig, gjorde du abort pga rädsla,inte vill ha barn? Finns ju en massa anledningar.. jag gjorde abort för ca 3 år sen nu, det tog hårt och fäller än idag en tår och saknad, MEN jag försöker komma ihåg *trösta* mig med varför jag gjorde det beslutet, och hade gjort samma beslut än idag pga min situation. Det gick bara inte, men man får lov och sakna och känna... Skickar en kram till dig och ta kanske någon att prata med? Alkohol skapar bara problem vännen! Om du vill ha barn,längtan till det så vet du vad du kan kämpa för!
jaa asså jag vet ju att de inte skulle gå att skaffa barn nu och jag är absolut inte redo men de känns bara som allt förstördes då :( mådde så himla dåligt efter och de blev bråk o sånt med min kille och allt har bara gått neråt sen dess
jaa asså jag vet ju att de inte skulle gå att skaffa barn nu och jag är absolut inte redo men de känns bara som allt förstördes då :( mådde så himla dåligt efter och de blev bråk o sånt med min kille och allt har bara gått neråt sen dess