• Anonym (Paret)

Att vara den tredje personen i en trekant

Om du blev uppraggad och tillfrågad att vara den tredje personen i en trekant hos ett par (en man och en kvinna) som vill ha med dig i sitt äventyr hur skulle du göra?

Förutsättningen är såklart att de båda verkar normala i dina ögon både till sätt och utseende.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att vara den tredje personen i en trekant
  • Anonym (ppp)

Jag har faktist fått frågan en gång, via mail, från en person jag fick kontakt med på en dejtingsite. Inte kul!
    Jag var ute efter att hitta en seriös partner. Vi bokade en dejt (som tack och lov inte blev av). Uppenbarligen var han mest ute efter just en tredje person. Inte för att han var i en relation, han var singel, men han hade varit på dejt med en annan kvinna från dejtingsiten, bara dagar innan vi skulle setts. Jag fick reda på detta och ställde in. Så ett par veckor senare var de tydligen ett par och nu ville de ha en till kvinna och "du har ju varit så trevlig när vi chattat så vi tänkte fråga dig". 

• Anonym (IdaLina)

Jag blev tillfrågad en gång av min bästa kompis och hennes kille (vi var i 20-årsåldern). Mitt svar var att jag var smickrad och ärad men att jag inte önskade vara med dels för att sexuell attraktion inte fanns.

Jag hade aldrig ställt upp som tredje part om det var ett etablerat par oavsett (och absolut ingen jag kände väl dels för att inte förstöra/ändra vänskapen). Jag hade nog upplevt mig som enbart ett verktyg för deras fantasier och det hade jag inte trivts med.

• Beardtroll

Tveksamt.

Om det var två kvinnor skulle jag kunna hoppa in.

Man och kvinna, då hänger det nog lite på förväntningar och upplägg. Så jag skulle vilja veta mer innan jag tackar ja.

• Mr K69

Ja men skulle inte tveka så länge man är överens. Har varit på håret två par men snubblade på mållinjen då kompisens fru backade. Vet att hon varit tänd på mej sedan länge så vi blev nog lite paff allihop men kanske hon var lite skraj för att få känslor. I lite onyktert tillstånd så dök hon upp bakom mig i köket en gång när jag stod och diskade, tryckte upp sina bröst mot min rygg och kände utanpå mina shorts när mitt ex såg på. Tyckte de var lite fnissiga före :)

• Anonym (Matilda)

Den frågan har jag fått två gånger från två olika kompispar i min närhet. Jag var singel båda gångerna.

Jag sa ja och fick vara med om ett otroligt läckert äventyr.

• Sexlicens
    Anonym (Matilda) skrev 2021-06-13 09:33:18 följande:

Den frågan har jag fått två gånger från två olika kompispar i min närhet. Jag var singel båda gångerna.

Jag sa ja och fick vara med om ett otroligt läckert äventyr.

Grattis till läckra äventyr:)
  • lindeerik

Jag blev indragen en gång. Det va med mitt x. Vi hade pratat lite löst om det, inget jag trodde skulle hända. Men så på en fest en gång kom hon fram med en bekant till mig och sa att hon hade berättat allt för honom. Han tackade inte nej och efter några öl till och lite tveksamma funderingar så sa jag ja. Det slutade hemma med mig, två killar till och mitt x. Jäkligt gött då, ångerfullt dagarna efter och upphetsande nu i efterhand.

• Anonym (Paret)
    Anonym (Nej) skrev 2021-06-13 10:01:26 följande:

Fråga mig en gång till och jag slår ut tänderna på er båda, det hade jag svarat!

Oj, att du skulle ta det på det sättet om det faktum är att vi tycker du är attraktiv och skulle kunna tänka sig att ha sex med dig. Detta skulle vara en fråga vi enbart ställer till några få utvalda så du skulle faktiskt kunna känna dig utvald och hoppas ingen vi skulle fråga skulle slå ut tänderna istället för att kanske bli smickrade men ändå tacka nej.
  • Anonym (Blomman)
    heliopsis skrev 2021-06-13 10:51:24 följande:

Jag har fått frågan ganska många gånger och jag har alltid tackat ja. Senaste gången var förra veckan när min före detta knullkompis bjöd in mig till en trekant med hennes nya pojkvän. Dom är båda 15 år och även om jag ofta ligger med tjejer i den åldern så var det länge sen jag hade en trekant som involverade en så ung kille. Vi hade dock väldigt kul och såg tillsammans till att hans flickvän fick det riktigt skönt.

Knull kompis som är 15? Och du 27....
  • Anonym (M)

Jag skulle förmodligen säga nej då det inte intresserar mig särskilt mycket med par. Möjligen att jag skulle göra det om det främst rörde sig om att sätta på kvinnan.

Svar på tråden Att vara den tredje personen i en trekant