• Anonym (Matrix)

Vad väljer du? Ett blått piller eller rött?

Om du får välja på att ta ett piller och beroende på färg pillret har så får du olika egenskaper.

Det blå pillret gör att du får lättare att få orgasm och din egen njutning ökar vid sex!

Det röda pillret gör dig till en sexgud och alla du har sex med tar du till sjunde himlen, din egna njutning minskar!

Vilket piller tar du och varför?

Och JA du kan bara ta ett av dessa piller!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad väljer du? Ett blått piller eller rött?
  • Anonym (Man 40)

En stor del av njutningen med sex är att se den andra njuta. Dessutom är jag ändå rätt känslig så för mig blir det helt klart det röda pillret.

• Anonym (M)

Det blå pillret. Jag levererar redan massor i sängen och kan knulla i timtals, skulle vara skönt att njuta lite mer.

• Anonym (E)

Blått. Jag behöver inte det röda.

• Pinnen2

Beror på om jag någonsin träffar någon att ha sex med. I så fall väljer jag det röda pillret. Får jag nöja mig med fröken höger resten av livet blir det det blåa pillret. Nån glädje ska man ju ha i så fall.

• Aikido

Jag är inte mycket för regler. Ska nog fan lyckas mosa dina piller och få till ett lila.

• Anonym (Lätt val)

Det blå, eftersom det inte har några negativa biverkningar. Om jag själv lätt blir tillfredsställd kan jag fokusera på att få min partner att njuta och bli en sexgud ändå.

• Anonym (A)
    Anonym (Man 40) skrev 2021-06-03 17:00:00 följande:
    En stor del av njutningen med sex är att se den andra njuta. Dessutom är jag ändå rätt känslig så för mig blir det helt klart det röda pillret.
    Sant
  • Anonym (Wattie)

Jag skulle vilja ha samma orgasmer som min sambo får...

• Anonym (Gissar)

Gissar att kvinnor kommer mest välja blåa åt sig själva o män det röda då mäns största fokus är prestation.

• Anonym (Man 40)
    Anonym (Lätt val) skrev 2021-06-03 19:17:41 följande:

Det blå, eftersom det inte har några negativa biverkningar. Om jag själv lätt blir tillfredsställd kan jag fokusera på att få min partner att njuta och bli en sexgud ändå.

Det där var ju faktiskt ett intressant sätt att tänka på och det ligger ju något i det. I alla fall om man inte redan är lätt att tillfredsställa.
  • Anonym (Matrix)
    StudierKemi skrev 2021-06-03 17:53:49 följande:

Åhh vad roligt att se vad osjälviska alla egentligen är :)

Ja, i vart fall männen levererar ju empati här.

A
  • Jonnynilsson
    Anonym (Wattie) skrev 2021-06-03 20:08:17 följande:

Jag skulle vilja ha samma orgasmer som min sambo får...

Ja verkligen. Multipla orgasmer vore ju fantastiskt.
  • Anonym (Snäckan)
    Aikido skrev 2021-06-03 18:35:39 följande:

Jag är inte mycket för regler. Ska nog fan lyckas mosa dina piller och få till ett lila.

Hahaha
  • Anonym (Matrix)
    Anonym (Snäckan) skrev 2021-06-04 17:58:45 följande:

Hahaha

Ja det var ju lite kul men även ett bevis att man inte kan ta ställning i en fråga kan jag tycka.
  • Anonym (Å)
    Pinnen2 skrev 2021-06-03 18:34:57 följande:

Beror på om jag någonsin träffar någon att ha sex med. I så fall väljer jag det röda pillret. Får jag nöja mig med fröken höger resten av livet blir det det blåa pillret. Nån glädje ska man ju ha i så fall.

Logiskt kan man tycka.
  • Anonym (Det röda)

Det blåa lät trevligt, men jag får nog köra på det röda. Jag är så dålig och tafatt i sängen att jag både lyckats bita honom i snoppen (av misstag) och lite andra misslyckade saker som bara är roliga efteråt och inte när de händer.

Svar på tråden Vad väljer du? Ett blått piller eller rött?