Misstänkt missfall, men CB Digital ökar
Hej!
Den 19/5 plussade jag mycket svagt med CB Early. Tre dagar senare, den 22/5 (en dag innan beräknad mens) plussade jag med CB Digital (morgonurin) som då visade Gravid 1-2.
Mensen var alltså beräknad söndagen den 23/5 och den 25/5 (då i 4+2) fick jag ett misstänkt missfall som började med ljusrosa flytning och övergick sedan i en, till mängden, vanlig mens, kom ganska mycket blod på pappret men inte så mycket som kommit i bindan under dessa dagarna. Däremot lite kortare än vanligt då jag slutade blöda 3-4 dagar senare. Lite klumpar men framförallt kraftig mensvärk.
Vet att graviditetssymptom kan hänga sig kvar ett långt tag, och jag har fortfarande ont i brösten (går upp och ner under dagen) samt att det drar lite i ljumskarna, precis som det var innan blödningen.
Däremot tog jag nu ett CB Digital med eftermiddagsurin (inte kissat ca 4-5 tim) som visar Gravid 2-3.
Borde inte mitt hcg sjunkit? Om jag testar Gravid 1-2 och får ett missfall 3 dagar senare, och sedan ytterligare 6 dagar efter missfallets start så visar testet Gravid 2-3? Vet dock att de kan ge utslag en tid efteråt?
Någon som har upplevt något liknande?