Enäggstvillingar ultraljud v 14+0
Någon som kan gissa kön på dessa bilder? Medveten att dom är väldigt oklara men chansar:)
Någon som kan gissa kön på dessa bilder? Medveten att dom är väldigt oklara men chansar:)
Gissar på flicka/flickor utifrån bilden på benen. Inget som sticker ut eller puttar ut och man ser streck. Kommer du ta reda på kön framöver? Så spännande med tvillingar. Stort grattis!
Tycker mig se flicka på översta :)
Gissar på flicka/flickor utifrån bilden på benen. Inget som sticker ut eller puttar ut och man ser streck. Kommer du ta reda på kön framöver? Så spännande med tvillingar. Stort grattis!
I
Vill bara säga att ni hade rätt! Var på ett ultraljud strax efter att jag la ut här och han sa killar. Även det därpå så trodde han pojkar men idag på rul så sa kvinnan att det solklart var flickor. Hon kollade noggrant ifall det skulle gömma sig något men man såg inte en tillstymmelse av en liten snopp så ni hade rätt!:)