• hopeforaplusa

Enäggstvillingar ultraljud v 14+0

Någon som kan gissa kön på dessa bilder? Medveten att dom är väldigt oklara men chansar:)

• Svar på tråden Enäggstvillingar ultraljud v 14+0
  • Melii

Gissar på flicka/flickor utifrån bilden på benen. Inget som sticker ut eller puttar ut och man ser streck. Kommer du ta reda på kön framöver? Så spännande med tvillingar. Stort grattis!

• hopeforaplusa
    Melii skrev 2021-05-26 22:50:44 följande:

Gissar på flicka/flickor utifrån bilden på benen. Inget som sticker ut eller puttar ut och man ser streck. Kommer du ta reda på kön framöver? Så spännande med tvillingar. Stort grattis!

viljaa skrev 2021-05-26 22:54:18 följande:

Tycker mig se flicka på översta :)

Tusen tack för att ni tog er tid och svarade!:) Tyckte nämligen att jag såg en liten snopp på ena (den andra ligger så att man ser sämre) när jag var där igår så blev nyfiken om det var så:) han sa att det var för tidigt att säga så får vänta till näst nästa vecka då vi gör ett nytt UL. Har en högriskgraviditet pga hur dom ligger så gör UL varannan vecka :)
  • hopeforaplusa
    viljaa skrev 2021-05-26 22:54:18 följande:

Tycker mig se flicka på översta :)

Melii skrev 2021-05-26 22:50:44 följande:

Vill bara säga att ni hade rätt! Var på ett ultraljud strax efter att jag la ut här och han sa killar. Även det därpå så trodde han pojkar men idag på rul så sa kvinnan att det solklart var flickor. Hon kollade noggrant ifall det skulle gömma sig något men man såg inte en tillstymmelse av en liten snopp så ni hade rätt!:)
  • viljaa

I

hopeforaplusa skrev 2021-06-18 19:26:08 följande:

Vill bara säga att ni hade rätt! Var på ett ultraljud strax efter att jag la ut här och han sa killar. Även det därpå så trodde han pojkar men idag på rul så sa kvinnan att det solklart var flickor. Hon kollade noggrant ifall det skulle gömma sig något men man såg inte en tillstymmelse av en liten snopp så ni hade rätt!:)

Kul!grattis!<3
Svar på tråden Enäggstvillingar ultraljud v 14+0