Är detta nagellacket ok att ha på en begravning?
Ja
Nej
Ja
Nej
Det blev ju lite skumt i formatet men ni fattar säkert.
Jag har alltid nagellack på mig så vill helst inte gå utan men vill samtidigt vara respektfull. Så är nagellacket ok eller vad ska man ha för typ?
Samma nagellack på bägge bilderna, bara med vs utan blixt.
Varför?
Varför?
Du behöver inte alls tänka på nagellacket. Det viktigaste är vad du har på dig. Hörde nyss om ett skräckexempel där en kvinna kommit i en färgglad blommig klänning. Dämpade färger, helst svart är det som gäller, och inte för utmanande.
Du behöver inte alls tänka på nagellacket. Det viktigaste är vad du har på dig. Hörde nyss om ett skräckexempel där en kvinna kommit i en färgglad blommig klänning. Dämpade färger, helst svart är det som gäller, och inte för utmanande.
Nej jag tycker inte sånt nagellack passar sig, helt okey med nagellack men du borde välja något utan glitter.
Självklart är det ok. Sorg och respekt för den avlidne visas inte genom kläder eller smink.
Tycker verkligen ditt nagellack passar på en begravning. På min mammas begravning önskade vi att folk undvek svart, det var min mammas önskan och så har vi haft det när någon inom vår egen släkt har gått bort - sorgen är så total ändå och vi ser ingen anledning till att göra allt ännu sorgligare