Lockar en upptagen kvinna dig?
Tänder du på tanken att få ha sex med en kvinna i ett förhållande. Att du ligger med någons fru, sambo eller flickvän eller är det ett big no no?
Tänder du på tanken att få ha sex med en kvinna i ett förhållande. Att du ligger med någons fru, sambo eller flickvän eller är det ett big no no?
Ja, att få chansen till sex med en kvinna jag finner attraktiv lockar mig.
När jag söker en älskarinna föredrar jag av många skäl en kvinna som redan är i relation, även om det inte alltid är ett måste.
Går igång på tanken att en kvinna som inte får sina behov tillfredsställda smyger över till mig och har hett sex. Skulle funka att han är med på noterna också och "lånar ut" sin partner och hon sedan går hem och fortsätter där. Har nästan varit med om det med en kompis fru men de backade ur i sista stund.
Det mjäkas för mycket med idioter i Sverige. Det är lätt att tända på att knulla en upptagen kvinna om man själv inte riskerar något. Kommer det fram kan man bara två sina händer och låta henne och hennes familj vada i skiten man varit med om att skapa.
Personligen tycker jag att folk som deltar i att fucka upp andras förhållande borde hållas till svars för sitt deltagande. Jag tror betydligt färre skulle tycka det var lika "spännande" då.
Om jag blir attraherad av en kvinna så har hennes relationstatus noll påverkan på det. Det är andra saker som påverkar mig.
Det mjäkas för mycket med idioter i Sverige. Det är lätt att tända på att knulla en upptagen kvinna om man själv inte riskerar något. Kommer det fram kan man bara två sina händer och låta henne och hennes familj vada i skiten man varit med om att skapa.
Personligen tycker jag att folk som deltar i att fucka upp andras förhållande borde hållas till svars för sitt deltagande. Jag tror betydligt färre skulle tycka det var lika "spännande" då.
Men håll nu era hästar. Ts frågar "tänder du på tanken" och vem har inte haft förbjudna tankar, drömmar eller fantasier någon gång?
Snacka om att man blir dömd i förväg bara för något så oskyldigt som en tanke.
Ja, och han får gärna se på och så småningom delta. Eller så börjar paret själva medan jag ser på, och sen deltar.
Faktiskt väldigt hett att ha sexrelation med upptagna kvinnor. Det har blivit en hel del sådana för mig. Bäst är att sexet blir mycket mer porrigt och hett. Kvinnan är mer nyfiken och vill göra sånt som inte görs inom äktenskapet.... Många gånger har det varit spännande och definitivt utanför mina egna egentliga preferensramar.
För nått år sedan när 50 shades böckerna var populära var det ett flertal som ville bindas och smiskas.... (egentligen inte min grej).
Likaså är analsex nått som jag endast upplevt med gifta kvinnor som velat testa på det....