• Anonym (Bull)

Lockar en upptagen kvinna dig?

Tänder du på tanken att få ha sex med en kvinna i ett förhållande. Att du ligger med någons fru, sambo eller flickvän eller är det ett big no no?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lockar en upptagen kvinna dig?
  • Anonym (Gärna som älskarinna)

Ja, att få chansen till sex med en kvinna jag finner attraktiv lockar mig.
    När jag söker en älskarinna föredrar jag av många skäl en kvinna som redan är i relation, även om det inte alltid är ett måste.

• Anonym (Hårdare)

Går igång på tanken att en kvinna som inte får sina behov tillfredsställda smyger över till mig och har hett sex. Skulle funka att han är med på noterna också och "lånar ut" sin partner och hon sedan går hem och fortsätter där. Har nästan varit med om det med en kompis fru men de backade ur i sista stund.

• Anonym (rätt ska va rätt)

Det mjäkas för mycket med idioter i Sverige. Det är lätt att tända på att knulla en upptagen kvinna om man själv inte riskerar något. Kommer det fram kan man bara två sina händer och låta henne och hennes familj vada i skiten man varit med om att skapa.

Personligen tycker jag att folk som deltar i att fucka upp andras förhållande borde hållas till svars för sitt deltagande. Jag tror betydligt färre skulle tycka det var lika "spännande" då.

• Pinnen2

Om jag blir attraherad av en kvinna så har hennes relationstatus noll påverkan på det. Det är andra saker som påverkar mig.

Anonym (rätt ska va rätt) skrev 2021-05-19 12:30:38 följande:

Det mjäkas för mycket med idioter i Sverige. Det är lätt att tända på att knulla en upptagen kvinna om man själv inte riskerar något. Kommer det fram kan man bara två sina händer och låta henne och hennes familj vada i skiten man varit med om att skapa.

Personligen tycker jag att folk som deltar i att fucka upp andras förhållande borde hållas till svars för sitt deltagande. Jag tror betydligt färre skulle tycka det var lika "spännande" då.

Jag tänder inte på att knulla en kvinna.
    Trots att jag nog kan betraktas som rätt så sexuellt erfaren så har jag aldrig knullat en kvinna.

Jag älskar med en kvinna.
    Att jag väljer ha inställningen att jag älskar med en kvinna (i stället för att knulla henne) är nog en av orsakerna till att jag får så många chanser och har lett fram till att jag har fått bli så sexuellt erfaren.

Om en kvinna i relation vill vara med mig så bryr jag mig inte om vilken typ av relation hon befinner sig i, jag gör ingen aktiv handling för att reda ut det. Jag har ingen aning och bryr mig inte om de ha någon typ av öppet förhållande, om hon har tillåtelse eller inte. Det är hennes ansvar och det är deras sak, även deras problem om det nu skulle vara ett problem för dem.

Om hon vill vara med mig och jag gillar det så är det upp till henne, för mig är hon fri att göra sitt eget val och fatta sitt eget beslut. Jag har absolut ingen som helst rätt att begränsa denna kvinna, eller att ha åsikter om eller ansvar för hennes beslut.
  • Anonym (rätt ska va rätt)
    Anonym (Gärna som älskarinna) skrev 2021-05-19 13:57:02 följande:
    Jag tänder inte på att knulla en kvinna.
    Trots att jag nog kan betraktas som rätt så sexuellt erfaren så har jag aldrig knullat en kvinna.

Jag älskar med en kvinna.
    Att jag väljer ha inställningen att jag älskar med en kvinna (i stället för att knulla henne) är nog en av orsakerna till att jag får så många chanser och har lett fram till att jag har fått bli så sexuellt erfaren.

Om en kvinna i relation vill vara med mig så bryr jag mig inte om vilken typ av relation hon befinner sig i, jag gör ingen aktiv handling för att reda ut det. Jag har ingen aning och bryr mig inte om de ha någon typ av öppet förhållande, om hon har tillåtelse eller inte. Det är hennes ansvar och det är deras sak, även deras problem om det nu skulle vara ett problem för dem.

Om hon vill vara med mig och jag gillar det så är det upp till henne, för mig är hon fri att göra sitt eget val och fatta sitt eget beslut. Jag har absolut ingen som helst rätt att begränsa denna kvinna, eller att ha åsikter om eller ansvar för hennes beslut.
    För att vara någon som är så duktig på att märka ord (knulla vs älska) så verkar du vara väldigt dålig på att läsa eftersom du verkar ha missat det där med att DELTA. Jag skrev inte att du ÄR otrogen jag skrev att du DELTAR i en otrohet.

Givetvis har du inget ansvar för deras förhållande eller hennes otrohet, men du har ett ansvar för vad du gör och vad du deltar i som du inte kan avskriva dig genom att peka finger på henne. Valet att delta i hennes otrohet gjorde du själv, alltså ligger hela ansvaret för ditt deltagande på dig och då är det fullt rimligt att du borde få ta din del av konsekvenserna eftersom du trotts allt var med och bidrog till det.

Japp hon är fri att göra som hon vill men får oxå ta sitt ansvar för konsekvenserna hennes handlingar leder till och detsamma gäller dig, du är fri att delta men får oxå ta ditt ansvar för ditt deltagande.
  • Anonym (Hårdare)

Men håll nu era hästar. Ts frågar "tänder du på tanken" och vem har inte haft förbjudna tankar, drömmar eller fantasier någon gång?

Snacka om att man blir dömd i förväg bara för något så oskyldigt som en tanke.

• KimLinnefeldt

Ja, och han får gärna se på och så småningom delta. Eller så börjar paret själva medan jag ser på, och sen deltar.

Anonym (rätt ska va rätt) skrev 2021-05-19 15:03:08 följande:
    För att vara någon som är så duktig på att märka ord (knulla vs älska) så verkar du vara väldigt dålig på att läsa eftersom du verkar ha missat det där med att DELTA. Jag skrev inte att du ÄR otrogen jag skrev att du DELTAR i en otrohet.

Givetvis har du inget ansvar för deras förhållande eller hennes otrohet, men du har ett ansvar för vad du gör och vad du deltar i som du inte kan avskriva dig genom att peka finger på henne. Valet att delta i hennes otrohet gjorde du själv, alltså ligger hela ansvaret för ditt deltagande på dig och då är det fullt rimligt att du borde få ta din del av konsekvenserna eftersom du trotts allt var med och bidrog till det.

Japp hon är fri att göra som hon vill men får oxå ta sitt ansvar för konsekvenserna hennes handlingar leder till och detsamma gäller dig, du är fri att delta men får oxå ta ditt ansvar för ditt deltagande.
    Hela ditt upprörda resonemang faller platt eftersom du inte vet om hon är otrogen eller inte.
    Du borde försöka se på livet lite mera positivt i stället för att låta dina egna känslor spela dig ett spratt och du väljer att förutsätta det allra värsta du kan tänka dig "-Hon är otrogen!!!", utan att du egentligen har någon aning.
    Jag kan inte känna till vilka villkor som gäller i deras relation.
    Men hur kan du veta om det är otrohet eller om det är något som är ok i deras relation???

Självfallet vore det direkt fel av mig att lägga mig i deras förhållande, att lägga mig i och överta deras ansvar för hur de väljer att sätta sina egna regler och hur de väljer att bemöta varandra.
    I dag är det uppenbarligen ganska vanligt att kvinnor som rör sig ute, eller som på nätet eller annat sätt söker en extra partner, att de ha någon typ av öppet förhållande eller att de har någon typ av överenskommelse med sin man.
    Det kan aldrig bli mitt ansvar, inte ens delvis, att ta reda på vilka villkor som gäller i deras relation och jag har ingen som helst rätt att vare sig lägga mig i eller ha åsikter om hur de väljer att leva sitt liv.

Jag har självfallet ingen som helst rätt vare sig att begränsa denna kvinna eller ta ifrån henne ansvar att hon har rätt att fatta sina egna beslut.

Jag tar mitt ansvar och jag anstränger mig att bemöta henne mycket väl.
    Från flera olika kvinnor har jag fått många bekräftelser på att hon verkligen tycker om hur jag bemöter henne och hon gillar vad jag gör med henne och att jag låter henne uppleva saker som deras män uppenbarligen inte klarar.
    Så du (rätt ska va rätt) får väl åtminstone försöka glädja dig åt och glädjas med  dessa kvinnor att det blir mycket som blir rätt.
  • Anonym (vanlig kille)

Faktiskt väldigt hett att ha sexrelation med upptagna kvinnor. Det har blivit en hel del sådana för mig. Bäst är att sexet blir mycket mer porrigt och hett. Kvinnan är mer nyfiken och vill göra sånt som inte görs inom äktenskapet.... Många gånger har det varit spännande och definitivt utanför mina egna egentliga preferensramar.  
    För nått år sedan när 50 shades böckerna var populära var det ett flertal som ville bindas och smiskas.... (egentligen inte min grej).
    Likaså är analsex nått som jag endast upplevt med gifta kvinnor som velat testa på det....

Svar på tråden Lockar en upptagen kvinna dig?