Jag håller på att bli galen
Jag och mitt barn pappa var ihop i 7 år sen delade vi på oss för han var otrogen. Sen kom han krypandes tillbaka och jag tog tyvärr emot honom. Under alla år har han påstått att jag inte gör rätt för mig ekonomiskt. Det spelar ingen roll vad jag betalt, det är ALDRIG tillräckligt. Jag har under sonens 6 år betalt Allt till honom, han har nån gång gett nån 500 hundring. Vi har bott isär sen vi började träffas igen. Och alltså bott isär i ca 4 år. Han har inte betalt ett enda underhåll. Varenda gång jag tar upp det så blir jag ett svin. Han påstår att jag är skyldig honom pengar sen vi bodde ihop. Vilket jag inte är. Han räknar pengar som han fick betala lite mer när jag var hemma med vår gemensamma son.
Och under dessa 4 år borde väl detta va återbetalt. Även om jag inte tycker att han ens borde räkna dem pengarna.
Jag vet inte vad jag ska göra längre. Nu har han dessutom kläckt ur sig att han träffat en tjej. Jag skiter i det. Han är inte vatten värd i mina ögon längre. Men ändå så berör det mig så enormt. Hur kan man va så känslokall på många plan och sen dessutom inte ens betala för sin son som jag har hela tiden.
Det enda han maler om är att han har rättigheter att träffa honom, vilket han såklart får. Men jag anser ju också att man har skyldigheter i ett föräldraskap som att betala för sitt barn.
Jag mår piss över hur han gör. Precis samma sak förra gången han träffade en tjej. Sen kom han tillbaka och förstod varför jag varit så förbannad.
Vet inte vad jag vill. Bara ha stöttning och hjälp. Inget hjälper vad jag än säger till honom.