hjälp snälla
jag och mitt ex gjorde slut för ungefär en månad sen, vi har inte haft nån kontakt sen dess. vi var tillsammans i 2 och 1 halvt år och jag trodde verkligen han var mannen i mitt liv, jag älskade honom otroligt mycket.
sen vi gjorde slut har jag mått otroligt dåligt. jag har depression och ångestpanik sen innan, det har kommit tillbaks och blivit mycket värre. en period så sov jag hela dagar och nätter, för att inte tänka på han och våra minnen.
för en vecka sedan ungefär så började jag använda mina sociala medier (orkade inte innan) och började skriva med en kille, vi bestämde oss för att träffas och kolla film. vi hade oralsex och under hela stunden så tänkte jag bara på mitt ex. iallafall så gick killen hem sen och jag fick ångest. jag borstade mina tänder och tunga massor gånger (han kom i min mun) sköljde munnen med flux flera gånger, allt för att få bort det.
jag hatar mig själv för att jag var med denna killen för om jag inte hade gjort det så skulle jag må bra. precis alla minnen med mitt ex i våra intima stunder kom upp i mitt huvud och jag saknar han så mycket. jag kan inte sluta gråta och jag vet inte till vem jag ska vända mig till