Gameofthrones skrev 2021-04-28 04:54:56 följande:
Du säger själv att du är otränad. Vad äter du? Hur mycket isåfall? Äter du snacks?
Själv kan jag tycker jag att silvergrått är snyggt. Det är även ärfligt. Hur klär du dig? Har du kläder som en riktig gammal gubbe så får du skylla dig själv.
Är du lång kort mellan? Är du kort gå med rak rygg med stolthet att du har grått hår. Det gäller även alla längder.
Byt eventuell klädstil? Man behöver inte byta klädstil radikalt. Utan tänk vad som är riktigt snyggt för en 40 åring googla. Är du nöjd med din klädsel låt det va? Men isåfall ändra din synvinkel till bättre för då mår du bättre. Är du inte nöjd med ditt gråa hår? Färga det till en naturell färg. Men jag tycket att låta det va. Det är skitsnyggt. Ha vanliga loose fit jeans med pikètröja och n snygg tröja till eller en vardaglig kavaj. Tips och idéer.
Bär din ålder med stolthet.
Jag äter snacks men bara på helger, äter alltid hemlagad mat.
Har dock märkt att om jag äter mer grönsaker får jag oftast finare hy efter ett par dagar men det beror även på hur bra jag sovit.
Jag har typ jeans och skjorta och någon vanlig tröja, inga hängslen eller så eller gubbskor.
På min mammas sida blev alla män silverhåriga tidigt som jag förstår det, på pappas sida är alla mörkhåriga.
Jo visst kan det vara snyggt med silvergrått på äldre, men jag är ju bara 40.
Jag är en kort och smal kille på 173cm och väger runt 70kg. Så fort jag börjar gå upp i vikt så får jag bukmage dock, allt lägger sig där. Har perioder då jag tränar lite mer.
Har även problem med svullen mage emellanåt så då ser jag inte så fräsch ut.