Hjälp, pojke eller flicka? Gravid v 15
Är nu gravid i v 15. Var i v 14 när dessa bilder togs på KUB. Vad tror ni, flicka eller pojke? :)
Är nu gravid i v 15. Var i v 14 när dessa bilder togs på KUB. Vad tror ni, flicka eller pojke? :)
Syns ingen tydlig nub på någon av bilderna. Översta bilden hade jag tolkat som en pojke men är inte säker om det som ser ut som nub är nuben?
Syns ingen tydlig nub på någon av bilderna. Översta bilden hade jag tolkat som en pojke men är inte säker om det som ser ut som nub är nuben?
Jag gissar att det är en pojke
Hej, den sk nuben är den synlig om det är en flicka? Har försökt googla runt lite om nub men inte hittat så mkt info om just det. Min känsla har varit flicka hela tiden. Skall bli intressant och se vad det blir. :)
Ja nuben kan synas oavsett kön. Spännande är det :) jag har läst att en undersökning visade att mamman känsla på kön stämmer till ca 70%. Jag har känt rätt två gånger av tre. Hade fel på min första, trodde flicka, men då ville jag gärna ha en flicka så det kanske var mer önsketänkande än känsla då :)
Har också svårt att se någon nubb på bilderna..
Någon som vågar gissa på min bild?
Ul från vecka 13+0
Intresserant. :) Jag drömmer / hoppas nog lite extra på en flicka. Min man på pojke. Men oavsätt vad så blir vi såklart glada och vi är förväntansfulla. :D Har RUL 24 maj. Känns så långt tills dess. Hehe
Du får berätta sen efter ul vad det blir :)
Vad tror ni? Kub 12+3