• Sevs91

??Hjälp??

Hej!

Jag har ett dilemma.. plussade positivt för ca 1,5 vecka sedan. Började i torsdags att blöda ytterst lite. Varken ont eller sveda i underlivet. På nätterna blöder jag ingenting och jag blödde ingenting fredag från kl 10 till Igår (lördag), då kom det lite mer blod, rött och färskt. Kom ut två mindre klumpar men ingenting som gjorde ont. Efter det har jag inte blött någonting alls. Har inte ont alls.. Är detta ett missfall tror ni? Behöver verkligen råd...

• Svar på tråden ??Hjälp??
  • Sopkvasten

Hej!
    Det är tyvärr omöjligt att svara på :( Googlar du så lär du se folk som både haft en frisk graviditet med de symtom du beskriver samt de som fått missfall med de symptomen. 

Jag hade som du och fick mf, väldigt tidigt. Var mycket osäker i början eftersom jag visste att vissa blöder men att det ändå går bra. Efter fyra dagar var mitt gravtest betydligt svagare iallafall så då kunde jag vara 100% säker.

Lycka till, hoppas det går bra!

• Sopkvasten

Men jag tänker ändå att om det inte kommer mer blod så låter det som att det kan gå bra :) De allra flesta tidiga missfall är ju som en mens ungefär. 

• Sevs91

Tack för att du la ner tid på att svara ?? Jag hade missfall förra månaden, i februari/mars... så tänker om det kan vara ?rester? med?! Hur som helst plussade jag under tiden jag blödde i torsdags.. så ska ta ett nytt i veckan med som visar veckor tänker jag.. för nu kommer det vara lite blod när jag torkar nog vid toalettbesök. Mår illa, har lite yrsel, magen är svullen, och brösten stramar lite .. lite ont i huvudet med så hoppas på det bästa

• Sevs91

Det skulle vara ett hjärta efter första meningen.. inte ????

Tack <3

Svar på tråden ??Hjälp??