Jag är bara jag skrev 2021-04-12 13:56:32 följande:
Jag har tagit Progynon inför ÄD och alltid haft tjock slemhinna. Över 8, uppåt 12-13. Vet en tjej som hade stora problem. Slemhinnan växte sällan på sig så det blev inte ens ET. Minns inte vad hon fick för hjälp, men hon lyckades i alla fall få barn. Vid ÄD tar man Progynon långt före insättning så det är inte helt jämförbart. Man får även en extra dos Pregnyl samtidigt som insättningen. Även om 8 bör räcka kanske det är lite tunt och då borde Progynon funka.
Dhalia skrev 2021-04-12 16:08:12 följande:
Vet inte riktigt om jag håller med då jag efter hyston fick myyyycket rikligare blödningar för då hade min slemhinna byggts upp mer än i vanlig cykel.
Vet också en läkare som påstod alla kvinnor har ägglossning exakt 14 dagar innan mens när jag sa att jag får sent utslag på stickorna :)
Det är så svårt att veta vilket ben man ska stå på. Jag ska höra med läkaren när jag startar om det verkar som att slemhinnan är tunn. Min mens borde komma imorgon, det blir intressant att se om den blir riktigare efter hyston. Jag har väldigt lite mens. Hur kommer det sig att den bygger på sig mer efter hyston? Haha, många funderingar :)