Bonuspappa ansvar
Hej! Jag har lite funderingar kring det här med bonusförälder. Jag har vart tillsammans med min nya i ca 1,5 år och han har träffat mina barn sen ett halvår tillbaka ungefär. Det går super och barnen älskar han och han tycker om mina barn också. Men..Han är väldigt bestämd med att han vill vara särbo vilket jag respekterar, men detta leder till han går och kommer lite som han vill här..Han lever på sitt liv med jobb, träning tre-fyra gånger i veckan, träffar ofta sina vänner för grabbkvällar osv. Jag förstår att han inte vill ge upp hela sitt liv..Men tänker jag helt galet när jag blir besviken på han när han tex åker ifrån mig och mina tre barn en lördagsmorgon för att träffa sina vänner för tredje helgen i rad? Och kommer tillbaka på söndag kväll för han har saker att göra på dagen..
Så svårt detta, jag vet inte hur mycket jag kan förvänta mig av han liksom. Tänker att om man träffar en trebarnsmamma så borde man vara lite införstådd i att jag skulle behöva lite avlastning eller bara vuxet sällskap ibland..