Lilant skrev 2021-04-01 10:05:35 följande:
Tyvärr så får man tjata men ringer någon annan brukar dom släppa in direkt, många av resurserna går tyvärr till åt kvinnor som är oroliga för tidiga missfall och ljuget till sig ultraljud genom att ljuga om smärta och blödningar iallefall på mitt sjukhus är de samma personal på gyn som på förlossningen. Tråkigt att det är så men oftast går de ju bra men man läser ju om dom kvinnor som inte blivit lyssnade på som idag inte har sina barn hos sig, hemskt :(
Förlåt men jag tycker du är lite respektlös mot de kvinnor som lider av tidiga missfall då många faktist kan få problem.
Jag har komplicerade graviditeter i mitt bagage pga medicinska indikationer och jag har sökt vård många gånger i tidigt skede där jag har haft ont och problem med blödningar.
Tråkigt att du har upplevt kvinnor som har ljugit men hur säker är du på att dom faktist ljuger?
Jag har även sökt vård under senare del av graviditet med och de gånger jag har upplevt minskade fosterrörelser så har jag aldrig frågat om jag får komma in utan jag har snarare sagt att jag kommer in på en gång och av vilken anledning och de har aldrig nekat mig eller hindrat mig från att åka in.