Kvinnor, vad är er syn på det här?
Är en man, och jag precis som de flesta andra människor älskar sex. Jag skulle dock gissa att jag skiljer mig ganska mycket från genonsnittsmannen.
Jag föredrar oralsex framför penetration, och jag ger hellre än tar ifall jag skulle behöva välja, vilket man sällan behöver då sex är ge och få på många plan.
Knulla, alltså penetration tycker jag inte alls ger speciellt mycket, även att det kan vara skönt ibland. Men nio tillfällen av tio då man hamnar i en intim situation, då väljer jag mer än gärna oralsex.
Att ge henne oralsex, det ger mig så klart intenen fysisk njutning som det gör när jag tar emot, men det ger mig ändå en enorm tillfredställelse att få ge, gärna till flera orgasmer ifall hon har förmågan till det utan längre uppehåll mellan.
Hur skulle du känna inför att leva med en man som var som jag när det kommer till sex, en man som inte alls är jätteintresserad av att knulla, men som däremot värdesätter enormt att slicka och som njuter lika mycket som du av att göra det skönt för dig med min mun och tunga, men även att bli avsugen?