• Anonym (Orse)

Kvinnor, vad är er syn på det här?

Är en man, och jag precis som de flesta andra människor älskar sex. Jag skulle dock gissa att jag skiljer mig ganska mycket från genonsnittsmannen.

Jag föredrar oralsex framför penetration, och jag ger hellre än tar ifall jag skulle behöva välja, vilket man sällan behöver då sex är ge och få på många plan.

Knulla, alltså penetration tycker jag inte alls ger speciellt mycket, även att det kan vara skönt ibland. Men nio tillfällen av tio då man hamnar i en intim situation, då väljer jag mer än gärna oralsex.

Att ge henne oralsex, det ger mig så klart intenen fysisk njutning som det gör när jag tar emot, men det ger mig ändå en enorm tillfredställelse att få ge, gärna till flera orgasmer ifall hon har förmågan till det utan längre uppehåll mellan.

Hur skulle du känna inför att leva med en man som var som jag när det kommer till sex, en man som inte alls är jätteintresserad av att knulla, men som däremot värdesätter enormt att slicka och som njuter lika mycket som du av att göra det skönt för dig med min mun och tunga, men även att bli avsugen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor, vad är er syn på det här?
  • Anonym (JP)

Jag har levt många år i ett förhållande där oralsex varit det främsta i vårt förhållande. Ömsesidigt oralsex då. I början flera gånger om dagen. Det är absolut det jag njuter av mest MEN jag saknar penetration. Det är inget jag behöver varje gång, långt ifrån. Men nu är det 2 år sen vi hade penetrerande sex och jag saknar verkligen känslan att ha nåt i mig. Så en variation vore uppskattat men ändå med det största fokuset på oralt.

Nu har iofs sexlivet överhuvudtaget gått ner extremt mycket i frekvens (vi snackar 1 gång varje-varannan månad) men det penetrerande sexet är helt borta.

• Anonym (Horisont)

Om hon skulle sakna samlag, så behöver du inte oroa dig. Hon hittar lätt andra män som ger henne det hon behöver.

• Anonym (feminismensoffer)

Du är ingen man. Hade jag tänkt och tyckt. Du sätter kvinnan på piedestal och det är aldrig nyttigt.

I övrigt så är penetration sex för mig. Att bli uppfylld och helt ägd av min man. Det är något mentalt som även spiller över på övriga livet. Där fallerar du.

• 21UppeVidFem

Du låter som en "Nice Guy". 

• Anonym (nja)
    21UppeVidFem skrev 2021-03-28 13:35:34 följande:

Du låter som en "Nice Guy". 

Vad är det för fel på att vara snäll? Du kanske blandar ihop äpplen och päron här. 

TS: jag är en kvinna som älskar att få oralsex eftersom det är enda sättet jag får orgasm. Jag uppskattar penetrationen för att det gör att vi känner oss så nära varann två människor bara kan, förenade. Jag får inte orgasm av det men sex är så mycket mer än bara orgasmen så jag vill nog gärna ha penetrationen ändå. Måste inte ha det varje vecka, man aldrig skulle ändå kännas tråkigt. Jag ger min man oralsex lika ofta som jag får, men det är samma sak med det: det "ger" mig inget så, mer än just att göra min man glad. 

Jag hade en kortare relation med en man som hade svårt med ståndet så då blev det oftast så att han ville ge mig oralsex men det blev så skevt detta till slut. Det kändes som att han "ställde upp" även om jag vet att han var så som du beskriver dig själv - att han mådde så bra av att ge, så det gjorde honom inte så mycket om inte han fick något tillbaka sexuellt. För mig blev det ändå till slut så konstigt, jag fick dåligt samvete av det. 
  • Anonym (Horisont)
    Anonym (nja) skrev 2021-03-28 13:49:15 följande:
     Jag uppskattar penetrationen för att det gör att vi känner oss så nära varann två människor bara kan, förenade. Jag får inte orgasm av det men sex är så mycket mer än bara orgasmen så jag vill nog gärna ha penetrationen ändå. Måste inte ha det varje vecka, man aldrig skulle ändå kännas tråkigt. 
    Många tänder på att bli penetrerade, för att det är upphetsande och skönt. Är det så för dig, eller är det mest att det känns som att det är "ni"?
  • Anonym (Inte kul)

Jag skulle inte tycka det vore kul alls om sexet var så. Bara tråkigt.

• Anonym (snus)

Innan jag träffade min make hade jag en kk som var helt besatt av att slicka. Jag tycker att g-punktsorgasmer är jäkligt mycket skönare än klitorisorgasmer och när jag berättade det så investerade han i flertalet leksaker för g-punktsstimulans. Han var verkligen ingen "snäll kille" utan jag tror att han tände på att få mig att komma. Han var generellt dominant i sin läggning så det var troligtvis kontrollen över min kropp som var hans grej, vilket funkade bra eftersom jag är undergiven. Han fick mig att komma runt 20 ggr varje ggn vi träffades, men det var sällan han ville penetrera mig, det behövde jag tigga mig till.

• Anonym (Horisont)
    Anonym (snus) skrev 2021-03-28 14:10:22 följande:

Innan jag träffade min make hade jag en kk som var helt besatt av att slicka. Jag tycker att g-punktsorgasmer är jäkligt mycket skönare än klitorisorgasmer och när jag berättade det så investerade han i flertalet leksaker för g-punktsstimulans. Han var verkligen ingen "snäll kille" utan jag tror att han tände på att få mig att komma. Han var generellt dominant i sin läggning så det var troligtvis kontrollen över min kropp som var hans grej, vilket funkade bra eftersom jag är undergiven. Han fick mig att komma runt 20 ggr varje ggn vi träffades, men det var sällan han ville penetrera mig, det behövde jag tigga mig till.

G-punkten är en myt har jag läst.
  • Anonym (Penny)
    Anonym (snus) skrev 2021-03-28 14:10:22 följande:

Allvarligt, 20 ggr?
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (Orse) skrev 2021-03-28 10:56:15 följande:

Är en man, och jag precis som de flesta andra människor älskar sex. Jag skulle dock gissa att jag skiljer mig ganska mycket från genonsnittsmannen.

Jag föredrar oralsex framför penetration, och jag ger hellre än tar ifall jag skulle behöva välja, vilket man sällan behöver då sex är ge och få på många plan.

Knulla, alltså penetration tycker jag inte alls ger speciellt mycket, även att det kan vara skönt ibland. Men nio tillfällen av tio då man hamnar i en intim situation, då väljer jag mer än gärna oralsex.

Att ge henne oralsex, det ger mig så klart intenen fysisk njutning som det gör när jag tar emot, men det ger mig ändå en enorm tillfredställelse att få ge, gärna till flera orgasmer ifall hon har förmågan till det utan längre uppehåll mellan.

Hur skulle du känna inför att leva med en man som var som jag när det kommer till sex, en man som inte alls är jätteintresserad av att knulla, men som däremot värdesätter enormt att slicka och som njuter lika mycket som du av att göra det skönt för dig med min mun och tunga, men även att bli avsugen?

Det hade aldrig funkat för mig, är kvinna. Är inte förtjust i oralsex alls, tycker det är skittrist. Vill bli påsatt och älskar penetrering- för mig är det inget bra sexliv utan
  • Anonym (Bitteli)

Tycker penetration är tråkigt och totalt oskönt. Oralsex däremot är det bästa som finns! Du verkar vara en kille för mej!!!

• Anonym (K)

Det är en icke-fråga. Vi skulle inte leva med varandra eftersom vi inte är sexuellt kompatibla.

• Anonym (Båda)

Skulle inte kunna leva utan att få och ge oralt i ett förhållande. Men skulle inte välja bort intimiteten och känslan av penetration heller. Jag vill ha båda!

• Anonym (Samma)
    Anonym (feminismensoffer) skrev 2021-03-28 12:56:55 följande:
    Du är ingen man. Hade jag tänkt och tyckt. Du sätter kvinnan på piedestal och det är aldrig nyttigt.

I övrigt så är penetration sex för mig. Att bli uppfylld och helt ägd av min man. Det är något mentalt som även spiller över på övriga livet. Där fallerar du.
    Håller helt med. Blir avtänd av hela grejen.
  • Anonym (Ö)

Gillar oftast inte att få oralsex, så det hade inte funkat. Vill ha kuk, både oralt och vaginalt och då hårt.

Svar på tråden Kvinnor, vad är er syn på det här?