• Anonym (Nyhet)

Hur många använder stayups?

Jag tycker stayups är så jäkla hett. Stockings med strumpebandshållare är iof också snyggt men inte i närheten lika sexigt som stayups på ett par långa slanka ben. 

Hur brukar du klä dig när du vill klä dig lite mer medvetet eller snyggt? Till vardags eller till festligare sammanhang?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många använder stayups?
  • Anonym (Varierar)

Oftast strumpbyxor men stay ups vid festligare tillfällen och sommartid.

• Anonym (svårt)

Stayups åker ofelbart ner efter ett tag och är inte så snygga när de hänger runt anklarnaDrömmer

• uppepåfem

Stayups! Härligt att ha på sig, luftigt och lättillgängligt:)

• Miss Sunny

Strumpbyxor. Vid sex vexlar jag ofta mellan stayups och höfthållare/strumpor.
    Handsydda stayups, då silikonkanten kliar och irriterar så.

• Anonym (Vaktar orten)

Saknar alternativet mjukisbyxor modell Adidas.

• Anonym (pru)
    12N34K56S skrev 2021-03-24 12:22:21 följande:

Ja det är sant om man är bbw?

bbw?
  • Anonym (Varierar)
    Anonym (svårt) skrev 2021-03-24 12:16:54 följande:

Stayups åker ofelbart ner efter ett tag och är inte så snygga när de hänger runt anklarnaDrömmer

Inte ofelbart, men det har hänt några gånger, vid mer eller mindre lämpliga tillfällen...
  • SprucknaGummit

Även jag, som är man, har provat både strumpbyxor och stay-ups...
    Föredrar stay-ups, Även om jag ser förskräcklig ut i dessa så kändes det lite porrigt, trots allt...

Men för att svara på frågan: Så kvittar det vad partnern har.. det är det att hon visar intresse genom att bära antingen eller som räknas...

Går hon utan trosor kan det vara ENORMT upphetsande att se hur sperman sakta rinner igenom strumpbyxans material (Speciellt då jag ÄLSKAR att slicka en nysexad mus...)

• Anonym (hemmafru)

Jag använder det nästan jämt. Det är bekvämt och maken har full tillgång...

• flygrl

I jobbet som servitris förväntas jag ha strumpbyxor och det är väl också det jag oftast bär till kjol eller klänning när jag klär upp mig för fest. Stayups är sällan jag bär men det händer. Strumpor med strumpebandshållare har jag aldrig haft men däremot vanliga strumpor förstås (ankel eller längre) som det blir mest till vardags. Så är det.

• Anonym (kjolkille)

Använder strumpbyxor till vardags till kjol. På helgen till klänning gärna stay ups

Svar på tråden Hur många använder stayups?