Fråga till män - hade du kunnat ha sex med en transkvinna?
Skulle du eller går det bort?
Nej, en transkvinna är en man med en självmutilerad kuk - går fetbort.
Nej, jag vill ha en riktig kvinna. De flesta moderna biologiska kvinnorna uppfyller inte ens det kravet så...
Äsch det mesta är knullbart:)
Jag har en vän som är transkvinna och som får oerhört mycket ragg, de flesta ONS vet nog inte ens att hon definierades som biologisk pojke vid födseln. Hon har levt som tjej sen tidiga tonåren och nu är hon snyggare och mer kvinnlig än de flesta andra tjejer jag känner. Jag tror nog minsann att det är en del som rent av legat med transtjejer utan att ens veta om det, även bland det som skulle svara "absolut inte"....
Nej det skulle jag inte.
Nej, jag vill ha en riktig kvinna. De flesta moderna biologiska kvinnorna uppfyller inte ens det kravet så...
Jag skulle nog kunna tänka mig det.
Men förutsättningen skulle vara att hon har ett kvinnligt utseende. En transkvinna med manliga drag skulle jag inte tända på.
En transkvinna med kuk är väl det som kallas shemale? - det tycker jag låter väldigt spännande. Iaf i fantasin.
Var väldigt kär i en tjej som föddes som man. Transkvinna. Pronomen är svårt, jag har inte en professur i pk, så jag refererar till henne som hon.
Vi var tillsammans i flera månader. Hon var helt ok med att vi skulle ta det väldigt långsamt. Jag tänkte på henne som en hon, jag kände det som att jag var kär i en tjej. Men just hennes penis triggade min transfobi. Vi kunde göra en hel massa saker sexuellt men så fort hennes penis kom fram (styv eller slak spelade nog ingen roll) så försvann all min sexlust.
Ville ju verkligen vara med henne, älskade henne men det funkade inte ändå. Försökte väldigt många ggr, ville verkligen att det skulle funka men just hennes penis ville jag kunna acceptera men jag kunde ändå inte. Att operera den för min skull...nej. Tänk om det ändå inte hade funkat? Då hade jag inte kunnat förlåta mig själv. Stympat kön för min skull, men utan att det funkar ändå? Nej skulle jag inte vilja leva med.
Jag vill ju kunna älska den jag är med fullt ut, inte äcklas av en del av henne...men det funkade inte. Smärtsamt att bryta upp, dels känslomässigt men dels pga min transfobi. Är någon sorts vänner idag, men känns ändå lite smärtsamt för att jag älskade henne väldigt mycket.
Känner mig inte sådär värst transfobisk till vardags, men när det kommer till kritan är jag ändå det. Trodde att heterosexualitet betydde att jag tänder på kvinnor, kvinnlighet osv. och inte att en penis skulle spela så stor roll, men det gör den åtminstone för mig.