Missfall /MA men blöder inte än , ok med sex?
Jag har antagligen ett tidigt missfall/MA som inte har kommit ut än.. blöder inte än alltså. Utomkvedshavandeskap är tyvärr inte helt uteslutet än .. men jag tror (och hoppas) att det är vanligt missfall. Men ska tillbaks till gyn och ta fler prover och kolla igen..
Jag hoppas på att få tabletter som skyndar på det om det är så att det är ett vanligt missfall/MA .
Igår träffade jag killen som gjorde mig gravid och vi hade sex.. Vi är inte riktigt tillsammans än och har bara känt varandra nån månad och det här var inte riktigt planerat. Allt det här har varit jobbigt såklart (även om jag antagligen inte hade vågat behålla barnet ändå pga läkemedel som jag har tagit) och jag behövde lite närhet.. det är väl ingen fara att ha sex innan det blöder?
Hur länge måste man vänta efteråt? Har läst så mycket olika ..Jag är (eller var) bara i vecka 4-5 så kommer kanske inte blöda så länge?
Hur har ni andra gjort efter missfall?
Jag har 2 barn sen innan och haft ett missfall för länge sen men det var lite senare och då behövde jag skrapas. Minns inte hur länge jag väntade då ..