NUB teorin någon som vill gissa
Bilder vecka 12+5
Bilder vecka 12+5
Ingen??
Gissar på pojke :)
Gissar på pojke :)
Både nuben och skallen säger ju tjej så vilken chock hon kommer få nu när du sagt att det är en kille å ut kommer en tjej sen haha
Ingen annan som vill gissa
Tydlig tjejnub
Både nuben och skallen säger ju tjej så vilken chock hon kommer få nu när du sagt att det är en kille å ut kommer en tjej sen haha
Hon fråga efter gissning av icke experter på nubben, tror knappast det blir en chock att få fel gissning men du kan ju tycka så :)
Flicka! Jättetydlig nub
Jag vill gärna ha "experters" tydningar på saken.. jag själv vet inte kön, men vi önskar en flicka
Jag formulera mig tydligen fel..
Jag vill gärna ha "experters" tydningar på saken.. jag själv vet inte kön, men vi önskar en flicka
Jag formulera mig tydligen fel..
Du har inte formulerat dig fel det är bara hoppsan 2022 som har nått emot mig tyvärr:) vet inte varför hon ska gå runt och vara otrevlig i din tråd dock :)
Solklar tjej. Uppdatera när du vart på rutin ul gärna
Jag kommer uppdatera när jag varit på RUL.. 23 april ska jag dit...
Hoppas2022
inte så enkelt att.åka till danmark nu i dessa tider.. jag kan vänta.. det viktigaste är att barnet är friskt trots allt..
Idag va jag äntligen på RUL.. och det är en liten flicka som låg dubbelvikt där inne.. moderkaka i framvägg.. så därav har jag först börjat känna små sparkar nu i veckan19-20...