• Anonym (ug)

Vanilj, sadist, dominant, undergiven... med flera - vad är du?

Det finns såklart massor av andra läggningar -  men av dessa alternativ - vad skulle du beskriva dig som? (det som ligger närmast)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vanilj, sadist, dominant, undergiven... med flera - vad är du?
  • Blueskillen

Man och dominant. Lever med en undergiven kvinna.

• Anonym (Mrs Vanilj)

Testat det mesta men är helt klart vanilj =)

• Gaskarl

Jag skulle nog kalla mig för vanilj, med sting.

• Anonym (EN)

Helt klart undergiven

• Anonym (Fred)

Valde "något annat". Ser mig varken som dominant eller undergiven då båda sakerna innebär att jag måste ta en roll jag inte vill spela. Egentligen är väl tanken att jag skulle valt "vanilj" men då det brukar användas som ett nedvärderande ord ville jag inte rösta på det.

Vill för övrigt att eventuell partner också ska vara varken dominant eller undergiven.

• Anonym (ug)
    Anonym (Fred) skrev 2021-03-11 21:35:24 följande:

Valde "något annat". Ser mig varken som dominant eller undergiven då båda sakerna innebär att jag måste ta en roll jag inte vill spela. Egentligen är väl tanken att jag skulle valt "vanilj" men då det brukar användas som ett nedvärderande ord ville jag inte rösta på det.

Vill för övrigt att eventuell partner också ska vara varken dominant eller undergiven.

Tror det beror på vem du pratar med om vanilj anses som nedvärderande. Jag känner många "vanliga" som stolt ser sig som det - vad de än kallar sig. Men pratar man på ett sånt här forum kan man lätt få en känsla att alla ägnar sig åt de mest galna saker :) (på både bra och dåligt sätt, men bra så länge det är ömsesidigt) 
    Sen får man väl inte glömma att många gillar ju inte sex alls...
  • Anonym (Fred)
    Anonym (ug) skrev 2021-03-11 21:49:37 följande:
    Tror det beror på vem du pratar med om vanilj anses som nedvärderande. Jag känner många "vanliga" som stolt ser sig som det - vad de än kallar sig. Men pratar man på ett sånt här forum kan man lätt få en känsla att alla ägnar sig åt de mest galna saker :) (på både bra och dåligt sätt, men bra så länge det är ömsesidigt) 
    Sen får man väl inte glömma att många gillar ju inte sex alls...
    Absolut. Och jag får vara tydlig att jag inte sett några sådana tendenser i just denna tråd. Men i flera andra tidigare trådar här på FL. Då har man lite taggarna utåt.

Oavsett är ju det viktiga att man trivs med vad man gör och trivs tillsammans med den man gör det med :)
  • Savatar

Kvinna och lite blandat. Både jag och min flickvän är switch, dock tenderar hon att vara lite mer dominant och jag mer undergiven, hehe men med mycket sting, jag lägger mig inte ner hur lätt som helst utan föredrar att retas lite för att egga upp stämningen. Något som uppskattasFlört Sedan kan det bli en hel del vanilj därimellan också, beror liksom på humör, stämning, känsla, osv. 

• Anonym (Nope)

Jag är kvinna och ointresserad

Svar på tråden Vanilj, sadist, dominant, undergiven... med flera - vad är du?