• Sidy

Skatte återbäring, vad ser jag beloppet?

Har varit inne på Skattekontorets hemsida och under "mina sidor" försökt se vad jag skall få tillbaka detta år.
    Men den PDF filen som skall ligga under "skatter och deklarationer" hittar inte jag?!
    Det är tydligen där man ska kunna se beloppet enligt Skatteverket.

Kan någon förklara hur jag skall göra/hitta beloppet?

• Svar på tråden Skatte återbäring, vad ser jag beloppet?
  • Sisisisi

Har du inte på brev på Kivra? Logga in där så står det i din deklaration. Tror du behöver vänta några dagar till för att se den på Skatteverkets hemsida.

Keep your child rear facing for as long as possible!
  • Sidy

Nej jag har inte Kivra.

Och vi som inte har det skall kunna se det på Skatteverkets hemsida f.o.m idag 10 mars.

Men jag lyckas inte och undrar därför hur man skall göra??

• Mortiscia80
    Sidy skrev 2021-03-10 11:17:49 följande:

Nej jag har inte Kivra.

Och vi som inte har det skall kunna se det på Skatteverkets hemsida f.o.m idag 10 mars.

Men jag lyckas inte och undrar därför hur man skall göra??

Du har loggat in på "Mina sidor" antar jag? Jag har inte heller Kivra, då skulle man ha registrerat sig senast i förra månaden.

Längst upp när du loggat in finns en rubrik där det står "Du kan deklarera från 16 mars" och det finns en länk som heter "Skatter och deklarationer", klicka där.

Ny sida, scrolla längst ner. Hitta en blå ruta som heter "Deklaration 2021", där finns din pdf.
  • awesomesauce

Dem hade problem med det tidigare under morgonen men ska vara fixat nu. Jag kan iallafall se den nu vilket jag inte kunde i morse och infon om problemet är borttaget. Så bara att följa Mortis­cia80 instruktioner. 

• Mortiscia80
    awesomesauce skrev 2021-03-10 12:03:17 följande:

Dem hade problem med det tidigare under morgonen men ska vara fixat nu. Jag kan iallafall se den nu vilket jag inte kunde i morse och infon om problemet är borttaget. Så bara att följa Mortis­cia80 instruktioner. 

Nyfiken, hur lyckades du länka mitt namn så där! :)
  • awesomesauce
    Mortiscia80 skrev 2021-03-10 15:14:52 följande:
    Nyfiken, hur lyckades du länka mitt namn så där! :)
    Jag kopierade ditt namn bara :)
  • Mortiscia80
    awesomesauce skrev 2021-03-10 15:44:32 följande:
    Jag kopierade ditt namn bara :)
    Haha ok :D Nu har jag lärt mig nåt nytt om FL. Tack då.
Svar på tråden Skatte återbäring, vad ser jag beloppet?