Hur gamla tjejer letar män efter?
Frågan riktar sig till män. Hur gamla är ni, och inom vilket åldersspann letar ni? Utveckla gärna genom resonemang.
Frågan riktar sig till män. Hur gamla är ni, och inom vilket åldersspann letar ni? Utveckla gärna genom resonemang.
Jag är 63 år och vill gärna ha sex med jämngamla tjejer. Men gör det gärna med yngre med
Samma här. Det lustiga är att om man även kan tänka sig att träffa en yngre, då är det ALLT man vill. Man letar BARA efter yngre.
Letar inte ålder, letar individer.
Merparten hävdar att man inte alls letar individer. Kan man tänka sig någon yngre, då är det det ENDA man letar efter.
för egen del är åldersskillnad spännande åt båda håll.
Jag är 34, tänker väl att kvinnor i spannet 24-44 går bra för min del. Huvudsaken är att de inte har barn.
Jag letar efter både yngre och äldre. Kvinnor som män. Beror lite på vad jag är sugen på för stunden, så att säga. .
Jag är 43, man och letar efter kvinnor på 50+
Jag har ingen fetish för äldre alls egentligen, tycker tjejer är snyggast mellan 25-30, kan även tycka en 18åring hade vart trevligt. MEN det skall ju vara besvarat med så därför håller jag mig till 50+, för att jag har viss framgång med äldre kvinnor. Har alltid haft det, även som ung.
Så om den här hade postats för 20 år sedan hade jag vart 23 och sökt 50+.
Är man, 34 år (snart 35) och letar i spannet 25-40. Men det går naturligtvis att tänja på om det är rätt kvinna.
Är man 41, söker 30-45 ungefär.. Det viktiga är att de har barn och inte vill ha fler.
Är 37 och träffar helst någon i samma ålder men är hon mycket yngre och ändå mogen så träffar jag gärna någon ända ner till 23-25 kanske och är hon äldre men lite samma livssituation som mig utan familj osv kan jag tänka mig träffa någon upp till 43-45 kanske
Nu letar jag ju inte, men om jag skulle så tror jag helt ärligt inte att jag fäst så jättestor vikt vid åldern, utan som någon skrev innan individen. Alla åldrar kan nog ha sin charm.