• Liniss

Har du någonsin sett en snygg tjockis?

Har du någonsin sett en tjock människa som samtidigt varit snygg? Tycker du att man kan vara tjock och snygg samtidigt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du någonsin sett en snygg tjockis?
  • Lainie Kennedy

Självklart går det att vara tjock och snygg samtidigt.

• Anonym (L)

Nej, aldrig, och det lär förmodligen aldrig hända.

Jag tycker inte att det är snyggt att vara tjock. En person kan ha ett fint ansikte i grunden, med fina drag, men detta förstörs av att man är tjock eftersom att man då lägger på sig fett i ansiktet som förstör det fina. Det gör att man inte längre ser bra ut, eftersom att man har för mycket fett. Dessutom lägger man ju på sig fett även på andra delar av kroppen och jag tycker att det är väldigt oattraktivt. Nej tack till tjocka magar.

Nej, tjocka kroppar är inget jag attraheras av eller tycker är snyggt. Övervikt förstör utseendet, tyvärr.

• Anonym (L)
    Lainie Kennedy skrev 2021-03-09 08:39:33 följande:

Självklart går det att vara tjock och snygg samtidigt.

Nej, det är långt ifrån självklart. För mig och väldigt många andra går det inte.
  • Anonym (V)
    Anonym (L) skrev 2021-03-09 08:42:16 följande:

Nej, det är långt ifrån självklart. För mig och väldigt många andra går det inte.

De tjocka själva tycker väl att de är snygga?
  • Anonym (L)
    Anonym (V) skrev 2021-03-09 08:46:49 följande:

De tjocka själva tycker väl att de är snygga?

Tror du det?Jag har varit tjock och jag tyckte verkligen inte att jag var snygg då. Alla tjocka människor jag känner tycker ej att de är snygga.
  • Lainie Kennedy
    Anonym (L) skrev 2021-03-09 08:42:16 följande:

Vad trist att ha så begränsade preferenser.
  • Anonym (L)
    Lainie Kennedy skrev 2021-03-09 08:49:44 följande:

Vad trist att ha så begränsade preferenser.

Inte alls. Bara för att man inte tycker att tjocka människor är snygga så betyder det inte att man har begränsade preferenser - det finns många andra olika slags människor man kan attraheras av/tycka är snygga.
  • Anonym (V)
    Anonym (L) skrev 2021-03-09 08:49:31 följande:

Tror du det?Jag har varit tjock och jag tyckte verkligen inte att jag var snygg då. Alla tjocka människor jag känner tycker ej att de är snygga.

Inte alla tjocka. Men det är nog vissa tjocka som skriver / säger att de tjocka är snygga.
  • Anonym (L)
    Anonym (V) skrev 2021-03-09 08:52:12 följande:

Inte alla tjocka. Men det är nog vissa tjocka som skriver / säger att de tjocka är snygga.

Ja, de så kallade -kroppsaktivisterna- brukar säga att de trivs med sin kropp och tycker att de är snygga men om de menar vad de säger tvivlar jag på.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (L) skrev 2021-03-09 08:41:18 följande:

Nej, aldrig, och det lär förmodligen aldrig hända.

Jag tycker inte att det är snyggt att vara tjock. En person kan ha ett fint ansikte i grunden, med fina drag, men detta förstörs av att man är tjock eftersom att man då lägger på sig fett i ansiktet som förstör det fina. Det gör att man inte längre ser bra ut, eftersom att man har för mycket fett. Dessutom lägger man ju på sig fett även på andra delar av kroppen och jag tycker att det är väldigt oattraktivt. Nej tack till tjocka magar.

Nej, tjocka kroppar är inget jag attraheras av eller tycker är snyggt. Övervikt förstör utseendet, tyvärr.

Fel, folk med fett i ansiktet slipper tunna linjer och rynkor. De har ofta finare ansikte som överviktiga än avmagrade
Svar på tråden Har du någonsin sett en snygg tjockis?