• elliss

Fråga till heterosexuella kvinnor: spelar mannens yrke roll?

Hej alla glada :)

Jag har en kompis som är taxichaufför och singel. Han är med på någon dejtingsida och upplever att det är jättesvårt att träffa någon. Han har sagt att han upplever att så fort kvinnan Han pratar/skriver med får veta hans yrke (taxichaufför) så blir han dissad. Jag tycker att det är tråkigt att han blir dömd så hårt pga att han jobbar som taxichaufför. Nu till frågan:

Är det så, att kvinnor överlag tycker att yrket är för lågt eller vad är det för bild ni får helt plötsligt?

Spelar det roll? Och varför?

Sista frågan, vad är det viktigaste eller mest avgörande för att ni ska bli intresserade av mannen i profilen?

Tack och ha en fin vecka :)

• Svar på tråden Fråga till heterosexuella kvinnor: spelar mannens yrke roll?
  • Anonym (Droska)
    elliss skrev 2021-03-08 08:21:08 följande:

Hej alla glada :)

Jag har en kompis som är taxichaufför och singel. Han är med på någon dejtingsida och upplever att det är jättesvårt att träffa någon. Han har sagt att han upplever att så fort kvinnan Han pratar/skriver med får veta hans yrke (taxichaufför) så blir han dissad. Jag tycker att det är tråkigt att han blir dömd så hårt pga att han jobbar som taxichaufför. Nu till frågan:

Är det så, att kvinnor överlag tycker att yrket är för lågt eller vad är det för bild ni får helt plötsligt?

Spelar det roll? Och varför?

Sista frågan, vad är det viktigaste eller mest avgörande för att ni ska bli intresserade av mannen i profilen?

Tack och ha en fin vecka :)

Min mans bror är taxichaufför och har inga problem med kvinnor. Men han har träffat sina kvinnor i andra sammanhang än tinder.
  • Gameofthrones

För mig är det viktigt med fast arbete och stabilt hem.

Jag kommer ifrån en bakgrund där mina föräldrar sprätta pengar på fin champagne, fin whiskey, flotta saker.