Ni som någon gång har haft (eller har) en kk
Funkade det att ha en riktig kk-relation (alltså enbart sex) eller fick någon känslor till slut? Berätta gärna vad som hände sen, ifall någon (eller båda) fick känslor.
Funkade det att ha en riktig kk-relation (alltså enbart sex) eller fick någon känslor till slut? Berätta gärna vad som hände sen, ifall någon (eller båda) fick känslor.
Har haft ganska många, har alltid funkat bra utan att nån fått känslor.
Har haft ganska många, har alltid funkat bra utan att nån fått känslor.
Det funkar och har funkat några år även om det verkar som båda fått känslor.
Har haft flera kk's. En fick jag känslor för efter några år, några har fått känslor för mig. I de flesta fall har det funkat bra i några månader och upp till ett par år, tills båda eller ena träffat någon att dejta mer seriöst.
Är kvinna. Har aldrig lyckats få till en fungerande kk-relation eller män som vill ha sex upprepade gånger och utveckla en sådan relation. Männen drar alltid innan vi hunnit dit, oftast efter 1-2 ggr och verkar bli rädda att man ska få djupare känslor för dem.
För min del krävs det ett viss mått känslor, vilket jag får för de jag väljer att ha ha sex med. Blir nog nästan alltid ganska förälskad av spelet och samvaron men det behöver inte innebära att jag vill ha en pojkvän-flickvän-relation. Jag vill ha en respektfull, utvecklande och återkommande allians där man även kan samtala och ha visst intellektuellt och även känslomässigt utbyte och kanske nån gång ta sig bortom sängen.
Enbart knullkompis skulle inte fungera för mig. Klarar inte reducera mig själv till enbart sex och kropp. Blir intresserad av en hel människa.
Vi båda fick känslor för varandra men funkade bra som KK iaf. Jag var jättekär i honom men såg ingen framtid med honom, och han var förälskad i mig men var livrädd för att binda sig. Vi var KK i några år tills jag träffade en kille som jag blev tillsammans med. Han tog det nog ganska hårt.. Vi hörs av ibland och han önskar att vi kunde träffas igen men jag känner inte för det.
Det funkar bra, vi har båda känslor för varandra! Men som livet är just nu får det stanna vid kk...
Har haft flera kks. 2 av dessa fick jag känslor för. Inget jag påtalade dock. Den ena hade jag en lång relation med, flera år, tills han träffade en jämnårig tjej. Han tyckte mkt om mig och vårt sex var guld, men åldersskillnaden gjorde det omöjligt för oss att bli ett par.
Funkade bra tills mitt samvete tog överhanden.. Hon var gift :(
(Om hon vart singel hade det inte varit omöjligt att jag skulle fått känslor, men eftersom situationen var som denna var så lät jag mig inte känna)
Har haft kk. Fungerat bra, visst finns det känslor. Dock inte så det blir problem.
Haft en kk någonsin. Blev sååå förälskad i honom. Fungerade inte. Tror det är för jag bara kan ligga med folk jag verkligen gillar + är attraherad av. Som upplagt för att bli kär när man då har sex.
Jag har en kk sedan fyra år tillbaka. Vi båda är sambos på varsitt håll. Det funkar väldigt bra.