• Mango21

Vad händer missfall ?

Kan inte alls förkortningar här så ni får gärna förklara. Skulle haft mens för ca 2 veckor sen + för 10 dagar sen testa fyra gånger var av ett cb digitalt alla visar positiva inskrivning i måndags. Tog ett test på kvällen vet det ska va morgon urin positivt sen konstig magkänsla i går köper ett cb digital testar igen NEGATIVT WHAT !!!! Tog en snabb sticka negativ den med. Ringer in de va inte super trevliga utan fick svar jaha då har du väl fått missfall om mensen inte är tillbaka på några veckor kan du ju kolla igen ?? Några veckor ???

Får tag i min barnmorska första frågan blöder du mitt svar nej hur mår du jag som innan molvärk i magen illamående lite ont i brösten hon igen konstigt. I dag ingen blödning än molvärk än mår jätte illa kräkts flera gången vågar ej kolla magen orolig molvärk

Suck vad hände

• Svar på tråden Vad händer missfall ?
  • Jag är bara jag

Om alla test var tydligt positiva och nu visar negativt, men du inte blöder alls låter det som MA. Du får ju ingen ny mens så länge du inte blött ut det gamla. Bäst vore om du gjorde VUL privat så du fick klart besked.

• Jag är bara jag
    Mango21 skrev 2021-03-03 15:38:57 följande:
    Jag har börjat blöda så det är missfall ????????
    Ja, tyvärr. Beklagar!
Svar på tråden Vad händer missfall ?