Uppblåsbar jacuzzi
Hej allihopa!
Någon som har en bra uppblåsbar jacuzzi som rekommenderas? Eller tips på bra märken? ????
Söker efter en som ska rymma 6+ pers gärna med spa liknande funktioner. Mellan 8-13k i prisklass????
Mvh
Hej allihopa!
Någon som har en bra uppblåsbar jacuzzi som rekommenderas? Eller tips på bra märken? ????
Söker efter en som ska rymma 6+ pers gärna med spa liknande funktioner. Mellan 8-13k i prisklass????
Mvh
6 vuxna? Det vet jag inte om det existerar om man inte vill sitta på varandra. Vi har bestway en av det större modellerna och 3-4 st sitter man nog som mest om det ska vara bekvämt. Det är mest barnen som använder den hos oss, men den funkar väldigt bra iaf. Det är en uppgraderad pump till den nu såg jag
Den här har vi www.jula.se/catalog/fritid/pool-och-bad/pooler-och-spa/spa-bad/spabad-004133/
Så här ser den ut nu www.trademax.se/pool-spa/spabad/uppbl%C3%A5sbart-spa/hawaii-uppl%C3%A5stbart-spa-hydrojet-pro-bestway-p820489?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=shopping_feed&utm_content=free_listings&gclid=Cj0KCQiA-OeBBhDiARIsADyBcE47-14Yh1GzbvdHWoXD_UkKFEkHPPU3IBaiSEzFZ9WwYFIWalzZbOQaAgVBEALw_wcB
Vi har det här för 6 pers: www.bygghemma.se/tradgard-och-utemiljo/utomhusbad/spabad/uppblasbart-spa/uppblasbart-spa-mspa-super-camaro-p-ca069-premium-6-personer/p-1062054
Jättenöjda MEN använder sällan eller aldrig bubbelfunktionen - den gillas inte av barnen.
Vi har det här för 6 pers: www.bygghemma.se/tradgard-och-utemiljo/utomhusbad/spabad/uppblasbart-spa/uppblasbart-spa-mspa-super-camaro-p-ca069-premium-6-personer/p-1062054
Jättenöjda MEN använder sällan eller aldrig bubbelfunktionen - den gillas inte av barnen.
Nej det är ju ett jäkla liv på bubblorna iaf på våran, men det finns jetstrålar på den vi har och dom låter mindre och är det som används mest. Som vuxen kan jag tycka den inte fyller så stor funktion för mig, jag badar inte ofta. Men barnen och deras kompisar badar ju väldigt ofta och säsongen blir ju lång. Jag ställer fram den i maj och tar undan den i oktober typ.
Fattar. Vi köpte vår bubbelpool i november och har haft den på vår inglasade veranda. Vi har vadat i snitt tre ggr per vecka hela familjen (5 pers) och det har varit fantastisk! Att krypa ner i 39 grader varmt vatten när det är minus 20 grader är oslagbart :)