• Anonym (Liten)

Föredrar du en stor kuk framför en liten?

Jag undrar om du föredrar en stor kuk framför en liten, eller om en liten går bra med.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Föredrar du en stor kuk framför en liten?
  • Anonym (Ann)

Föredrar varken stor eller liten utan en i normalspannet. Men storleken är inte hälften så viktig som vem den sitter på.

• Anonym (Liten)
    Anonym (Ann) skrev 2021-02-22 10:03:52 följande:

Föredrar varken stor eller liten utan en i normalspannet. Men storleken är inte hälften så viktig som vem den sitter på.

Det var bra sagt! .
  • Anonym (Storlek)

What? Två enkäter om kvinnor och kukstorlekar samma dag!! Annars är det ju bara att skrolla ner till nån av de 100 andra likadana! 

• Aikido
    Anonym (Storlek) skrev 2021-02-22 15:00:10 följande:

What? Två enkäter om kvinnor och kukstorlekar samma dag!! Annars är det ju bara att skrolla ner till nån av de 100 andra likadana! 

Var framgår det att det handlar om kvinnor?
  • Anonym (Love)

Lagom är bäst. 

Stor går bort, det gör bara ont. Liten funkar.

• Anonym (Dum fråga)

Som så många tjejer och kvinnor redan har sagt före mig i andra trådar:

Jag vill inte vara tillsammans med en kuk, jag föredrar inte en kuk oavsett dess storlek.
    Jag föredrar att vara tillsammans med en man.

Mannen och helheten är väldigt mycket viktigare än hans kuk.
    Men om mannen skulle råka vara rätt man för mig så får han gärna vara välutrustad, eller åtminstone inte mindre än medel. Men det skulle aldrig någonsin kunna hända, oavsett för en natt eller livslångt, att jag skulle välja en man bara för hans kuk.
    Aldrig!

• Anonym (Lotta)

Jag har nog alltid ansett att kukstorleken saknar betydelse. Men nu har vi ofta med en dildo i sexet - och jag måste nog erkänna att det är skönare med en grövre dildo med diameter större än min partner. Däremot saknar längden helt betydelse. Hellre normallängd än för lång som kan göra ont. Men det beror nog på att det hänt lite saker efter tre barn och med ålderns rätt.

Men som många andra säger - storleken kommer väldigt långt ner på prioritetslistan när det handlar om val av partner.

• Anonym (Storlek)
    Aikido skrev 2021-02-22 15:42:28 följande:
    Var framgår det att det handlar om kvinnor?
    Sorry, var ett snabbt antagande. Blev bara lite full i skratt när det idag skapats två nästan identiska trådar om kukstorlek. Det är ju inte heller de första två...
  • Anonym (Kvinna)

Föredrar normallång - runt 15-16 cm och grov. För stor gör ont, för liten är begränsande

• Anonym (Sara)

Stor kuk liten själ liten kuk stor själ

Svar på tråden Föredrar du en stor kuk framför en liten?