• Anonym (Nyfiken)

Hur har ni sex när kvinnan har mens?

Som frågan lyder...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur har ni sex när kvinnan har mens?
  • Anonym (Nick)

När vi var yngre så pumpade vi på som vanligt,lite blodigt var det. I medelåldern blev det analsex och oral. Nu har hon inga mens och det blir inget sex heller

• Anonym (Jesus)

Lite blod gör inget. Har handduk under.

Inte så att blod forsar ut som en flod ! Lite blod på ollonet bara. Åh wow....Det gråter ni män över, men har inga problem att ta analt och få bajs på kuken. Ja just det för att analt är vanligt i porrfilmer och ni är porrskadade. Hade mens sex varit vanligt i porr hade ni gillat det också.

Sex med mens är fullt normalt och dem som inte har sex vid mens är inte vuxna i huvudet än

• Anonym (..)

Saknar alternativen oralsex & smeka varandra. Det är så vi löser det.

• Anonym (Gammal)

Min fru är 65. Ingen mens längre men jättekåt

• Anonym (Morw)

Jag är inte brydd om att hon har mens då vi har sex, dock vekar de flesta tjejer jag vart med genom livet själva inte vilja under mens trots att de ofta är jävligt kåta under mensen.

Bara jag som upplever att kvinnor är mer kåta under mens??

• Anonym (Man)

Nej vi har aldrig haft sex när hon har mens. Vi har undvikit det helt då.

• Anonym (Endometrios)

Mår väldigt dåligt under mens. Både psykiskt och fysiskt. Är ofta arg...för att uttrycka mig bryskt så aggressionsrunkar jag av honom ibland då. Känns som att jag får ur mig en del av ilskan då, så även om jag ger honom sex känns det bra att göra det, brukar må bättre flera timmar efteråt.

• Anonym (..)
    Anonym (Morw) skrev 2021-02-14 08:21:55 följande:

Jag är inte brydd om att hon har mens då vi har sex, dock vekar de flesta tjejer jag vart med genom livet själva inte vilja under mens trots att de ofta är jävligt kåta under mensen.

Bara jag som upplever att kvinnor är mer kåta under mens??

Min sambo brukar säga att jag är kåtast precis innan & under mens. Så kanske ligger något i det ;)
  • Anonym (Morw)
    Anonym (..) skrev 2021-02-18 21:38:34 följande:

Min sambo brukar säga att jag är kåtast precis innan & under mens. Så kanske ligger något i det ;)

Ja kanske tror dock min är det vid ägglossning, då flödar det fint och snabbt till orgasm :)
  • Lenin1958

Den tiden är förbi Det blir max en gång i veckan om ens det

Svar på tråden Hur har ni sex när kvinnan har mens?