• Malin1299

Vad menas med personlighetsförändring vid hjärntumör

Vad menas med personlighetsförändring vid hjärntumör är jätte orolig och vet inte vilka symtom menas med personlighetsförändring vid hjärntumör är jätte orolig och rädd 19 år gammal

• Svar på tråden Vad menas med personlighetsförändring vid hjärntumör
  • Anonym (eee)
    Malin1299 skrev 2021-02-10 18:58:27 följande:

Vad menas med personlighetsförändring vid hjärntumör är jätte orolig och vet inte vilka symtom menas med personlighetsförändring vid hjärntumör är jätte orolig och rädd 19 år gammal

Att man beter sig väldigt annorlunda mot vad man annars gör. 

Men du har skrivet en annat tråd om jag inte misstar mig. Gravid osv. Du måste kontakta vården med all oro du uttrycker här på forumet. 
  • Anonym (hejigen)
    Malin1299 skrev 2021-02-10 18:58:27 följande:

Ja Malin, du måste kontakta vården. Du kan inte hålla på och ha ångest över det här, online och genom att googla saker.. Du har en dotter redan va? och gravid igen? 

Gå till läkaren och se till att de hjälper dig
  • Malin1299
    Anonym (eee) skrev 2021-02-10 19:10:06 följande:

Att man beter sig väldigt annorlunda mot vad man annars gör. 

Men du har skrivet en annat tråd om jag inte misstar mig. Gravid osv. Du måste kontakta vården med all oro du uttrycker här på forumet. 

Ja jag har varit o då sa dom bara stress

Så personlighetsförändring är inte samma symtom som sress ångest och depression
  • Malin1299

Efter att jag fick panikångest som hålde i 3 dar så känner inte jag lik mig som innan

• Anonym (hejigen)
    Malin1299 skrev 2021-02-10 19:33:18 följande:

Efter att jag fick panikångest som hålde i 3 dar så känner inte jag lik mig som innan

men exakt detta måste du forsätta säga till vården / läkare. 
    vi kan inte hjälpa dig på forumet ?? Du har riktiga ångestattacker och är orolig, hur ska vi lugna dig?

Du behöver ta reda på vad som är fel. Säg åt dem att du inte vill bli hemskickad igen, bara för att behöva återkomma med samma problem, och inte få riktig hjälp
Svar på tråden Vad menas med personlighetsförändring vid hjärntumör