• Anonym (Anonym 1)

Benzo

Hej allihopa!

Hur blir man när man tagit benzo? Just alprozolam xanax dem som är blåa?

Sambon tog sen i torsdags och varit iskall, nonchalant, sagt elaka saker, vi har haft besök och då har han bara haft tid med dem och inte vill umgås med mig. Samt nu efteråt när jag frågar varför han gjorde olika saker eller sagt olika saker så säger han att han inte minns att det hände...alltså minnesluckor, men andra saker kommer han ihåg.

Tagit sen i torsdags fram till lördags ca 3 st per dag. Och varit konstig sen fredag, får man så snabba biverkningar ?

Tack för svar!!

• Svar på tråden Benzo
  • Anonym (Aldrig benzo)

Hej!

Det låter precis som om han fått i sig Benzo. Det är sån man blir. Otäck, dum i huvudet, seg, arg, minnesluckor och frånvarande.

Fruktansvärt preparat som enbart borde användas i krissituationer och extrema nödlägen för att hindra patienter från att skada sig själva.

• Anonym (Anonym 1)

Okej tack för svar!

Men reagerar man så fort på det ? Är det inte om man använt det ett längre tid?

Och varför just mig och inte dem andra som var i huset

• Anonym (.)
    Anonym (Aldrig benzo) skrev 2021-02-09 11:29:33 följande:

Hej!

Det låter precis som om han fått i sig Benzo. Det är sån man blir. Otäck, dum i huvudet, seg, arg, minnesluckor och frånvarande.

Fruktansvärt preparat som enbart borde användas i krissituationer och extrema nödlägen för att hindra patienter från att skada sig själva.

Snarare är det så vissa människor blir precis som att en del inte tål att dricka alkohol utan att tappa humöret. Det vanliga är att man blir lugn, lite trög och kan få minnesluckor i högre doser.

Inte bra att missbruka nej men har definitivt sin användning som medicinering vid behov.
  • Anonym (mobe)

Det låter som din sambo har missbrukar problem

Svar på tråden Benzo