Anonym (Tjat) skrev 2021-02-06 21:12:31 följande:
Som sagt: Hur ställer ni er till män som är lite på? Om ni tex nätdejtar och avvisar en kille, eller kanske får ett samtal från honom du träffade på en fest. Hur ställer ni er till att han hör av sig efter nån vecka och säger att han inte riktigt kan släppa tanken på dig och verkligen, verkligen vill träffas? Min stolthet förbjuder mig att fråga två ggr om jag fått ett nej, men kanske har jag missat nån goding på det sättet? Kan det vara ett sätt för kvinnor att liksom testa hur seriös och sugen men är på just henne?
Avvisad nätdejt som försöker igen=Icke attraktivt.
Kille från fest som hör av sig (förutsätter här att jag inte redan avvisat på festen)=Smickrande men inte nödvändigtvis attraktivt.
Man som oavsett omständigheter inte accepterar att ett nej är ett nej oavsett om HAN inte kan sluta tänka på mig=Icke attraktivt.
Känner man sig osäker på om hon kommer ta det på ett bra sätt, då har man svaret redan där, man bör låta bli. Nej, vi avvisar inte män för att vill kolla om han är extra sugen.
Fortsätt du vara respektfull och träffa kvinnor som också visat att de vill träffa dig.