• Anonym (Sifo)

Hur ställer du dig till det här?

Ifall din partner vill använda sin mun och tunga "där bak" på dig, vad känner du inför det? Rösta..

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ställer du dig till det här?
  • Anonym (K)

Jag skulle fundera på hur äcklig min partner är som vill slicka mig i analen, du vet "där bak" som du kallar det. Det finns hur mycket bakterier som helst där! Det spelar ingen roll om man är nyduschad och haft alkogel där, det blir aldrig helt rent.

• Anonym (Q)

Jag känner ungefär "Men fy faaan så inihelvete äckligt!"

• Anonym (Avfallsstation)

Detta område är så pass ofräscht att jag aldrig kan släppa mina obehagstankar och äckel kring det. Alla dofter och vedervärdigheter som passerar dagligen och gjort under herrans många år.

Har haft män som velat göra det och gjort det men förhållandevis få och jag skulle aldrig kunna tänka mig att göra det på en man.
    Sen ligger ju anus väldigt nära kvinnors kön på ett annat sätt och det är lätt att slinka med tungan och komma åt, tex oralsex bakifrån eller 69:an så tror inte det varit så medvetet alla gånger. Jag förstår att det finns en förbjuden djurisk spänning i det som för vissa kan vara upphetsande, människor är ju primitiva och desto kåtare desto mindre gränser.

• Anonym (Rumpa)

Älskar att både ge och ta! Man är ju så känslig där! Helst ge, älskar att begrava ansiktet i fitta å anus o bara mumsa!

• Anonym (Lushius)

Ni som pratar om "ofräscht", tänker ni på all urin och (för damernas del) mensblod som funnit sin väg där ni vanligtvis brukar ge oralsex?

Ska man vara intim på det viset så ska man så klart vara nyduschad.

Jag har både fått och givit och det har aldrig varit ett problem. Har hon däremot varit ifrån duschen i mer än 30 minuter så blir det inget slickande alls. 

Släpp era hämningar, ta en dusch och njut av livet. 

Svar på tråden Hur ställer du dig till det här?