Sexchatt under pandemin.
Hej! Nu när mycket fler människor jobbar hemifrån, ägnar ni då mer tid åt att sexchatta för att fördriva tiden?
Hej! Nu när mycket fler människor jobbar hemifrån, ägnar ni då mer tid åt att sexchatta för att fördriva tiden?
Finns nån bra sida
Jag sexchattade rätt mycket när jag var yngre. Aldrig nuförtiden. Jag chattar med en 25 år yngre tjej, och ibland pratar vi sex, men inte regelrätt sexchatt (c6).
Vad tycker ni förresten om att jag, en man på nästan 50, chattar med en så mycket yngre tjej, och att vi ibland pratar om sex? Är det inte riktigt äckligt?
Jag sexchattade rätt mycket när jag var yngre. Aldrig nuförtiden. Jag chattar med en 25 år yngre tjej, och ibland pratar vi sex, men inte regelrätt sexchatt (c6).
Vad tycker ni förresten om att jag, en man på nästan 50, chattar med en så mycket yngre tjej, och att vi ibland pratar om sex? Är det inte riktigt äckligt?
Vart (sex)chattar man numera? Spray och Aftonbladet chatt har ju försvunnit.
Nej, jag sexchattar inte gratis. Möjligtvis om jag får betalt för det.
Samma som tidigare, alltså ingen sexchatt alls. Jag har försökt några gånger för några år sen men det gav absolut ingenting och kändes bara dumt och korkat. Sex har jag irl om jag har det.
Vart (sex)chattar man numera? Spray och Aftonbladet chatt har ju försvunnit.
Jobbar som vanligt på arbetsplats. Chattar alltså som förr.
Jobbar som vanligt på arbetsplats. Chattar alltså som förr.